پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
مردم باید بدانند که امروزه افتتاح برخی از پروژه‌ها و حضور برخی مقامات برای خودش بازار و دلال‌های خاص دارد. مقاماتی که بعضا خودشان هم در جریان هیچ پشت پرده‌ای نبوده و صرفا در روند انجام این برنامه، مجبور به بازدید می‌شوند. از مدیران شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان می‌پرسیم که ایا از روند دلالی احتمالی و پشت پرده منجر به حضور رئیس جمهور اطلاع دارند یا اینکه واقعا رئیس جمهور بنا بر اهمیت این پروزه حضور پیدا کرده اند؟ از اقای رئیسی می‌پرسیم که پروژه مهمتری از این خط تولید ۳۰۰ میلیارد تومانی و اشتغال ۵۰۰ نفره در آذربایجان شرقی وجود نداشت؟ از امام جمعه محترم تبریز و استاد خودمان می‌پرسیم که استاد عزیزی که بر ما حق مسلم داشته و داری، انتظار ما بسیار بیشتر از آنچیزی است که اتفاق افتاده. شما که حداقل بر استان اشرافیت لازم را دارید چرا؟ آقای رئیسی، لطفا مدیریت بحران، مدیریت شهری و استانداری را در خصوص گسل تبریز سرخط کنید. قصد تشویش نداشته و نداریم، اما خطر را حس می‌کنیم. سری به محله‌های فقیرنشین تبریز می‌زدید برادر. از بازاریان متعهد تبریز، وضعیت اقتصاد را جویا می‌شدید و با یک خداقوت، مردم را دلشاد می‌کردید.

شعار سال: خط تولید شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان متعلق به شرکت تراکتورسازی ایران روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

سید ابراهیم رئیسی که در قالب دور دوم سفر‌های استانی دولت مردمی، به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است، با حضور در کارخانه تراکتورسازی ایران در تبریز، خط تولید شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان را افتتاح کرد.

چند دادند تا رئیس جمهور از افتتاح خط تولید شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان بازدید کنند؟

این خط با ظرفیت تولید سالانه چهار هزار دستگاه انواع خودروی تجاری سبک، سنگین، ون و کشنده در مساحتی به متراژ پنج هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی احداث شده و برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.

شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان یکی از ۱۲ شرکت اقماری تراکتورسازی ایران است که با هشت شرکت در تبریز، ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرز‌های ایران اسلامی، بزرگترین تولیدکننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور کشور محسوب می‌شود.

چند دادند تا رئیس جمهور از افتتاح خط تولید شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان بازدید کنند؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۸ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۵۱۳۴۱۵۵، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین