پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
برای هر یک از ما ممکن است پیش آمده باشد که نزدیک ساعت اذان باشد اما ندانیم در جایی که قرار داریم کدام طرف قبله است یا اینکه دقیقاً چه ساعت خورشید طلوع یا غروب می‌کند.

شعار سال:

اگر در اطراف تان کسی نیست که در این زمینه شما را کمک کند، بهترین روش استفاده از اپلیکیشن‌های حرفه‌‌ای است تا اطلاعات دقیق ساعات اذان و.. را در اختیار شما بگذارد. یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در خصوص اعلام اوقات شرعی Athan Pro Muslim: Prayer Times است. کاری که این برنامه انجام می‌دهد استفاده از مکان‌یاب گوشی شماست تا با توجه به مکان شهری که در آن هستید ساعت اذان، طلوع و غروب خورشید را به اطلاع شما برساند. در واقع همان‌طور که از نام این برنامه مشخص است، Prayer Times مهم‌ترین کاربردی که دارد اعلام اوقات شرعی در مناطق مختلف جهان است.

برای این کار هم برنامه با زنگ‌های هشدار متفاوت و خاص اطلاع‌رسانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این برنامه مشخص کردن مکان قبله‌ای است که در آن قرار دارید. این اپلیکیشن از بخش‌های گوناگون دیگری هم تشکیل شده است برای نمونه در قسمت ادعیه بعد و قبل از نماز شما به لیستی بزرگ از دعاهای مستحب دسترسی خواهید داشت تا در صورت تمایل از آنها استفاده کنید. از سوی دیگر بعد از اینکه Prayer Times را روی گوشی خود نصب کردید، در ابتدای هر روز در قسمت اطلاع رسان یا نوتیفیکیشن گوشی، یک حدیث از امامان معصوم را دریافت می‌کنید.

زمان‌بندی ماهانه برای زمان نماز، پشتیبانی از زبان‌های مختلف انگلیسی، فرانسه و…، نمایش 99 اسم مبارک‌ الله به صورت نوشتاری و صوتی، امکان شنیدن اذان مکه، دسترسی به کارت پستال‌های اسلامی، نمایش مساجد و رستوران‌های حلال در اطراف موقعیت کاربر و... از دیگر قابلیت‌های کاربردی این برنامه است. Prayer Times به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید و IOS قرار گرفته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران
، تاریخ انتشار 7 آذر 1395، شماره انتشار: 6369 شماره صفحه: 8
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین