پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۲۸۱
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
ساپینتو تاکید کرد پیشنهادی برای ادامه حضور در استقلال دریافت نکرده و قصد دارد برای حل این مشکل(عدم دریافت حقوق معوقه) به دادگاه(فیفا) مراجعه کند و در این زمینه، گفت: این تصمیم منعکس کننده احساس من در مورد باشگاه و هواداران نیست. این یک گام برداشته شده برای تصحیح اشتباه و اجرای عدالت است .ساپینتو برای احقاق حقش می خواهد به دادگاه فیفا شکایت کند تا بتواند دستمزد عقب افتاده اش را از باشگاه استقلال ایران دریافت کند.

شعارسال: ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال دو روز پیش از با انتشار پستی از آبی‌های پایتخت خداحافظی کرد و با باشگاه آپوئل قبرس قرارداد امضا کرد.

اقدام غیرمنتظره ساپینتو علیه استقلال در فیفا

نشریه «رکورد» پرتغال امروز در گزارشی از اقدام عملی ساپینتو برای شکایت از استقلال پرداخت و نوشت: ساپینتو درباره جدایی اش از استقلال، گفت: در باشگاه ایرانی با چالش‌هایی مواجه شدم که دیگر نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت، از جمله بی‌احترامی برخی از حریفان، ۸ ماه حقوق معوقه و تصمیم‌های مشکوک داوران و کمیته انضباطی.

ساپینتو تاکید کرد پیشنهادی برای ادامه حضور در استقلال دریافت نکرده و قصد دارد برای حل این مشکل (عدم دریافت حقوق معوقه) به دادگاه (فیفا) مراجعه کند و در این زمینه، گفت: این تصمیم منعکس کننده احساس من در مورد باشگاه و هواداران نیست. این یک گام برداشته شده برای تصحیح اشتباه و اجرای عدالت است.

ساپنتو برای احقاق حقش می‌خواهد به دادگاه فیفا شکایت کند تا بتواند دستمزد عقب افتاده اش را از باشگاه استقلال ایران دریافت کند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرورزشی، تاریخ انتشار: 19خرداد1402، کدخبر: 416493، www.khabarvarzeshi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین