پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
نماینده بروجرد واشترینان در مجلس گفت:مدیران باید به وعده های خود عمل کنند و قدر اعتماد مردم که سرمایه عظیم نظام هستند را بدانند.
شعار سال: به نقل از بیان روز،عباس گودرزی نماینده بروجرد واشترینان در مجلس در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان که در شهرستان پلدختربرگزار شد با اشاره به برگزاری جلسات شورای برنامه ریزی توسعه استان و حضور مجمع نمایندگان در این جلسه اظهار داشت:حضور مجمع نمایندگان استان در این جلسات از مصوبات مجمع نمایندگان استان است.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی بین نمایندگان استان وجود دارد بیان کرد:در صورتی که مجمع نمایندگان استان به صورت جمعی و در سایه همدلی و وحدت ،مسائل ومشکلات استان را پیگیری کنند نتیجه بهتری حاصل می شود.

گودرزی با انتقاد از وعده های توخالی برخی از مدیران عنوان کرد:در صورتی که مدیری به وعده خود عمل نکند در نهایت باعث سلب اعتماد مردم که مهمترین سرمایه نظام هستند می شود و این واقعا در شان هیچ مدیری نیست.

وی تصریح کرد:تاخیر در اجرای وعده ها،امید مردم را به یاس تبدیل می کند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: 20 تیر 1395، کد مطلب: 812169، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین