پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
جعفری، مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه برای تاسیس ۵۰ شهر جدید و ۲۷ شهرک ساحلی نیازمند همکاری بخش خصوصی است گفت: امکان فعالیت صنعت کاران برای تولید مسکن در شهرهای جدید فراهم است.

شعارسال: علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید در حاشیه بیست و سومین در نمایشگاه صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه از سازندگان بخش خصوصی برای تحقق اهداف دولت در ایجاد شهر‌ها و شهرک‌های جدید دعوت می‌شود گفت: امکان فعالیت صنعتکاران برای تولید مسکن در شهر‌های جدید فراهم شده است.

ادعای تاسیس ۵۰ شهر جدید و ۲۷ شهرک ساحلی

وی با بیان اینکه هدف ما این است که زندگی مردم در شهر‌های جدید در کنار داشتن کیفیت با آرامش نیز توامان باشد ادامه داد: یکی از راه‌های رسیدن به زندگی با کیفیت در شهر‌های جدید، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین است. به همین منظور از ظرفیت فناوری و تکنولوژی برای پایدارسازی کالبد‌های شهری استفاده خواهد شد.

ایجاد شهر‌های جدید و با کیفیت یکی از اولویت‌های شرکت عمران شهر‌های جدید است. بدین معنا که شهر‌های جدید به عنوان سکونتگاه‌های جدید با کیفیت و سرزنده شناخته شود

وی با اشاره به اینکه تجاری‌سازی و صنعتی‌سازی نیازمند حمایت از سوی دولتمردان است گفت: تولید مسکن پیشران اقتصاد به شمار می‌رود بنابراین ایجاد شهر‌های جدید و با کیفیت یکی از اولویت‌های شرکت عمران شهر‌های جدید است. بدین معنا که شهر‌های جدید به عنوان سکونتگاه‌های جدید با کیفیت و سرزنده شناخته شود.

او ادامه داد: برای گسترش صنعتی سازی تلاش خواهیم کرد تا ادبیات و فرهنگ تولید مسکن با نگاه هوشمند سازی را به شکل ترویجی آموزش دهیم. پس قرار است زندگی مردم در شهر‌های جدید علاوه بر کیفیت همراه با آرامش باشد. این موضوع مستلزم این است که هوشمندسازی و استفاده ظرفیت‌های صنعتی‌سازی گسترش یابد.

جعفری مدیریت زمان و مدیریت هزینه از موارد مهم در رشد تولید مسکن است به همین دلیل از بخش خصوصی برای این مهم دعوت می‌شود افزود: ظرفیت‌های بهرمندی از مصالح ساختمانی با کیفیت در عمل باید پیاده سازی شود. در همین خصوص نیاز داریم تا قرارداد‌هایی با پیمانکاران به امضا برسد تا در آن‌ها استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در تولید انبوه و بالا ملاک عمل باشد.

برای نخستین بار در کشور ۷۷ نقطه با یک کار جهادی انقلابی در مرحله اجرا قرار گرفته که در این صورت همه ظرفیت تولیدکنندگان ما در بخش‌های عمرانی فعال خواهد شد

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه امکان فعالیت صنعت کاران برای تولید مسکن در شهر‌های جدید فراهم شده است؛ گفت: ارائه خدمات عمومی، عمرانی، شهری و سایر خدمات رو بنایی و زیربنایی برای توسعه پایدار در برنامه شرکت عمران شهر‌های جدید است؛ و برای نخستین بار در کشور ۷۷ نقطه با یک کار جهادی انقلابی در مرحله اجرا قرار گرفته که در این صورت همه ظرفیت تولیدکنندگان ما در بخش‌های عمرانی فعال خواهد شد.

وی تصریح کرد: از صنعت‌گران و صاحبان ایده دعوت می‌کنیم تا در تولید مسکن همراه دولت باشند، زیرا برنامه دولت برای تاسیس ۵۰ شهر جدید و ۲۷ شهرک ساحلی نیازمند همکاری بخش خصوصی است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تحلیل بازار، تاریخ انتشار: 14مرداد1402، کدخبر: 235331، www.tahlilbazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین