پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۱۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
معاون استاندار تهران گفت: از اولین روز پیش ثبت نام تا روز یکشنبه ۲۲مرداد ماه آخرین روز ۱۱۵۱۴ نفر در استان تهران مراجعه و پیش ثبت نام کرده‌اند.

شعارسال: معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران از پیش‌ثبت‌نام ۱۱۵۱۴ نفر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران طی هفت روز مهلت اعلامی برای ثبت نام خبر داد.

ثبت‌نام ۱۱۵۱۴ نفر در انتخابات مجلس در استان تهران

سید عباس جوهری با اشاره به این‌که مهلت پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته و تا پایان ساعت ۱۸ بعدازظهر امروز بود، آمار نهایی پیش ثبت نام‌های حوزه‌های انتخابیه استان تهران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

معاون استاندار تهران گفت: از اولین روز پیش ثبت نام تا روز یکشنبه ۲۲مرداد ماه آخرین روز ۱۱۵۱۴ نفر در استان تهران مراجعه و پیش ثبت نام کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه آمار پیش ثبت نام‌های این دوره از انتخابات مجلس در استان تهران ۳ برابر ثبت نام‌قبلی انتخابات در دوره یازدهم مجلس بوده است، ادامه داد: ۸۱ درصد داوطلبان استان تهران برای پیش ثبت نام انتخابات مجلس مربوط به آقایان و ۱۹ درصد نیز مربوط به ثبت نام خانم‌ها بوده است.

جوهری تصریح کرد: میانگین سنی ۶۶ درصد ثبت نام کنندگان۳۰ تا ۵۰ سال و ۳۴ درصد نیز ۵۰ تا ۷۵ سال سن داشتند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان این‌که ۱۰ حوزه انتخابیه در استان تهران وجود دارد، یادآور شد: در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس ۱۰۲۲۰ نفر ثبت نام کردند. همچنین در حوزه انتخابیه قدس، شهریار و ملارد ۵۰۶ نفر، حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ۱۷۷ نفر، رباط کریم و بهارستان ۲۹۵ نفر، حوزه انتخابیه پاکدشت ۹۹ ثبت نام و در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک نیز ۱۸۴ نفر برای این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام انجام داده‌اند.

وی در مورد تعداد ثبت نام‌های متقاضیان اقلیت‌های ساکن استان تهران نیز اظهار کرد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان اقلیت‌ها ۷ نفر از کلیمیان، ۱۱ نفر از مسیحیان ارمنی شمال ایران، ۵ نفر از مسیحیان آشوری و کلدانی و ۱۰ نفر نیز از زرتتشیان بودند.

جوهری در پایان اظهار امیدواری کرد که در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی شاهد انتخابات پرشوری بوده و برگ زرینی در انتخابات پیش‌رو رقم بخورد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار: 22مرداد1402، کدخبر: 657658، fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین