پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۴۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
شهردار خرم‌آباد از تخریب پل‌های موقت سطح شهر خرم‌آباد خبر داد.

شعار سال: در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان که شامگاه چهارشنبه 10 آذرماه در سالن استانداری برگزار شد، استاندار لرستان خواستار تخریب پل‌های موقت سطح شهر خرم‌آباد شد.

"هوشنگ بازوند" در این جلسه خطاب به شهردار گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در استان، پل‌های موقت باید تخریب شوند و اگر اتفاقی برای شهروندان بیافتد شخص شهردار باید پاسخ‌گو باشد.

شهردار خرم‌آباد نیز در پاسخ استاندار اظهار داشت: چنانچه پل‌های موقت تخریب شوند گره ترافیکی به وجود می‌آید.

یحیی عیدی بیرانوند ادامه داد: ما از فردا پل‌های موقت را تخریب می‌کنیم اما اگر مشکل ترافیکی ایجاد شد تقصیری متوجه ما نیست!

در بخش دیگری از این جلسه، عیدی بیرانوند درخواست کرد: با توجه به اینکه فردا پنج‌شنبه سیل و بارش باران را در پیش داریم، در صورت لزوم مدارس تعطیل شوند.

پیشنهاد شهردار مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد که مدارس لرستان در روز پنجشنبه تعطیل شود.

شایان ذکر است با توجه به این که سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان وقوع سیل در استان را طی روزهای آینده پیش‌بینی کرده، جلسه اضطراری ستاد بحران استان شامگاه چهارشنبه 10 آذرماه در سالن جلسات استانداری و با حضور اعضاء برگزار شد.

*تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه 11 آذرماه

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به‌احتمال وقوع سیل در لرستان، مدارس استان در روز پنجشنبه 11 آذرماه تعطیل شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر اساس مصوبه مدیریت بحران استانداری لرستان، با توجه به ورود سامانه بارشی و احتمال سیلابی شدن و آبگرفتگی معابر و اختلال در محورهای مواصلاتی استان و جلوگیری از حوادث احتمالی برای دانش آموزان مدارس تمام دوره‌های تحصیلی فردا پنج‌شنبه 11 آذرماه تعطیل است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری یافته، تاریخ انتشار: 10 آذر 1395، کد مطلب: -:www. yaftenews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین