پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سیاست سال آینده دولت نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی، اصلاح ساختار فنی و مهندسی و ظرفیتی این حوزه است.

شعارسال: محسن صالحی نیا روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی توس مشهد در جمع خبرنگاران افزود: این سیاست شامل همه واحدهای صنعتی از جمله صنایع غذایی، نساجی، لوازم خانگی و فلزات می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا واحدهای تولیدی خراسان رضوی و سایر استانها باید در راستای اصلاح ساختار تولیدی خود و رقابتی کردن محصولشان بکوشند تا بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین به اعطای تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی اشاره و بیان کرد: خیلی از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط توانستند با استفاده از این طرح منابع لازم مادی خود را برای رشد بیشتر تولید در اختیار بگیرند.

وی گفت: تعداد واحدهای تولیدی که در کل کشور در فرایند وزارت صنعت، معدن و تجارت و توسط کارگروههای تسهیل استانی برای دریافت تسهلات معرفی شده اند هشت هزار و 300 واحد بوده است. از این مجرا باید حدود 60 هزار میلیارد ریال پرداخت شود.

صالحی نیا افزود: در فرایندی که می بایست بانکها به واحدهای تولیدی پرداخت کنند نیز تقریبا حدود 110 هزار میلیارد ریال باید به واحدهای تولیدی پرداخت شود که سرجمع این مبالغ 170 هزار میلیارد ریال می شود.

وی ادامه داد: جمع تسهیلاتی که در قالب تسهیلات رونق تولید تاکنون پرداخت شده 120 هزار میلیارد ریال بوده و امید است با همین روند پیش برود تا دولت به اهداف طرح برسد هر چند که این طرح باید مستمر و همیشگی ادامه پیدا کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 11 آذر 1395، کدمطلب: 82328457 (5695620) ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین