پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۰۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
داریوش فرضیایی معروف به «عمو پورنگ» در پستی اینستاگرامی با انتشار تصویری از قطعه جدید ساسی مانکن، خواننده جوان حاشیه ساز نوشت:به اندازه کافی این روزا داغون و پریشون هستم، ولی با دیدن این کلیپ بیشتر دلم گرفت ..! نمیدونم چی تو سرتون می گذره، ولی لااقل به بچه‌های بیگناه و معصوم رحم کنید. باید از نهاد‌های متولی در کشور پرسید که آیا زمان طراحی برنامه‌های موثر برای راهبری راهبردی و دوری از برنامه‌های دو ریالی مقابله با تهاجم فرهنگی فرا نرسیده است؟ صداسیمای فشل، میلی و نون دونی بعضی‌ها، چه چاره اندیشی در این خصوص نموده است؟ خاک بر سر مدیران بی خاصیت منافق صفت مدعی پاسداری از آرمان‌های انقلاب. دین و دنیایتان را با هم سوزاندید ، بیچاره های قابل ترحم. بعد از حمله به زن و خانواده، سومین پایه تمدنی یعنی کودکان و جوانان، مورد حمله قرار گرفته است و مشتی بی خاصیت حقوق بگیر ماهیانه، با لپ نوچ نوچ می‌کنند و کله می‌جنبانند. بی زاریم از این حد بی خاصیتی شما.

شعارسال: داریوش فرضیائی معروف به «عمو پورنگ» در پستی اینستاگرامی با انتشار تصویری از قطعه جدید ساسی مانکن، خواننده جوان حاشیه ساز نوشت:


واکنش عمو پورنگ به آهنگ ساسی مانکن + خودت تازه پدر شدی

به اندازه کافی این روزا داغون و پریشون هستم، ولی با دیدن این کلیپ بیشتر دلم گرفت ..! نمیدونم چی تو سرتون می گذره، ولی لااقل به بچه‌های بیگناه و معصوم رحم کنید، به بهانه شادی چنین آثار بی محتوایی رو به خورد این فرشته‌های معصوم ندید!
من خودم عاشق شادی و ترانه‌های شاد کودکانه هستم، ولی نه به این قیمت! کمی وجدان داشته باشید، نا سلامتی شما خودتون تازه گی‌ها پدر شدید!
بیچاره بچه‌های ما که این وسط گیر افتادند و بیچاره کسانیکه دغدغه کار کودک دارند، اما ...!
بنده هیچ ادعایی ندارم، ولی وجدانم اجازه نمیده بچه‌های مردم رو به گمراهی بکشونن، خدا رو خوش نمیاد ..؟!

واکنش عمو پورنگ به آهنگ ساسی مانکن + خودت تازه پدر شدی

واکنش عمو پورنگ به آهنگ ساسی مانکن + خودت تازه پدر شدی

ساسان حیدری معروف به ساسی مانکن و همسرش، در دو پیام جداگانه به توئیت عمو پورنگ پاسخ دادند.

واکنش عمو پورنگ به آهنگ ساسی مانکن + خودت تازه پدر شدی

توضیحات همسر ساسی مانکن به توئیت عمو پورنگ و سوال کنندگان از وی برای دیدن آهنگ توسط دایان( پسر ساسی):

تعداد بازدید : 1189
 
واکنش عمو پورنگ به آهنگ ساسی مانکن + جوابیه ساسی و همسرش

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

ساسان حیدری، معروف به ساسی مانکن که چند سالی است با موزیک ویدئو‌های خود تخریب باور‌های دینی و فرهنگی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده است، این بار با موزیک ویدئویی به نام خاله لیلا و یا برادران لیلا دوباره مورد توجه قرار گرفته است. ساسی مانکن خواننده ایرانی مقیم لس انجلس پس از ازدواجش و دو سال دوری از دنیای موسیقی با موزیک ویدئوی جدیدی به نام خاله لیلا یا برادران لیلا به صحنه بازگشت. او که پیشتر با استفاده تبلیغاتی از پورن استار معروف آمریکایی (الکسیس تگزاس) در کلیپ هایش جنجال به پا کرده بود؛ این بار با تمسخر برخی آرمان‌های خانواده ایرانی یک کلیپ جدید ساخته تا مشخص شود بودجه او را نهاد‌های آمریکایی ضد بنیاد خانواده در ایران تامین می‌کنند. او در ویدئو‌های قبلی خود با تمسخر فیلم سینمایی ابد و یک روز، نام “سمیه” را به سخره گرفت و اینبار با تمسخر فیلم سینمایی “برادران لیلا” با نام لیلا و خاله سهیلا طنازی می‌کند.

در این موزیک ویدئو برنامه‌های کودک و نوجوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و موضوعاتی مانند فرهنگ حجاب و عفاف مورد هتاکی این خواننده لس آنجلسی قرار می‌گیرد. با اینکه او در پیوست تبلیغاتی موزیک ویدئوی جدیدش تاکید کرده که افراد زیر ۱۸ سال مخاطب تولیدی جدید او نیستند، اما به نظر می‌رسد این تولیدی نیز در مسیر سیاست‌های ضد فرهنگی او ساخته منتشر شده است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
4
1
واقعا خاک توی سر مدیران مثلا فرهنگی. به اینا بودجه بدید بزنند به کون گاو . ببینید جطور مرتیکه پر رو ( ساسی)، نقاط ضعف مدیران فرهنگی بی خاصیت ما رو شناخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
4
0
خوی حیوانیتش به انسانیتش چربیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین