پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۳۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
رییس موسسه تحقیقات و سرم سازی رازی گفت: افزایش تعاملات بین‌المللی و انتقال فناوری، افزایش سطح تحقیقات و انتقال دانش تولید به بخش خصوصی از اهداف این موسسه است.
شعار سال: حمید کهرام ظهر روز 13 آذر، در جلسه دیدار رسمی رییس شرکت "kbnp" کره جنوبی از موسسه رازی اظهار کرد: موسسه رازی با نزدیک به یک قرن تجربه در زمینه تحقیق و تولید واکسن‌ها و فرآورده‌های بیولوژیک یکی از معتبرترین موسسات تحقیقاتی منطقه و جهان است.

وی ادامه داد: این موسسه سالانه بیش از سه میلیارد دز واکسن در زمینه‌های مختلف انسانی، دامی و طیور تولید می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به ریشه کنی بیماری فلج اطفال در کشور توضیح داد: ریشه کنی بیماری فلج اطفال توسط تولیدات این موسسه یکی از مهمترین افتخارات این موسسه محسوب می‌شود.

رییس موسسه رازی با اشاره به بازنگری برنامه‌های این موسسه در سال‌های اخیر اضافه کرد: افزایش تعاملات بین المللی و انتقال فناوری، افزایش سطح تحقیقات و انتقال دانش تولید به بخش خصوصی از مهمترین اهداف این موسسه است.

کهرام اظهار کرد: در این راستا موسسه رازی در نظر دارد با استفاده از قراردادهای مشترک با شرکت‌های بین المللی به اشکال مختلف تولید مشترک، برند مشترک، انتقال فناوری و تولید مشترک در ایران و سایر کشورهای علاقه مند اقدام کند.

وی توضیح داد: بخش خصوصی در ایران علاقه مند است در صنعت واکسن به ویژه واکسن‌های دام و طیور سرمایه گذاری کرده و نسبت به راه‌اندازی خط تولید صنعتی اقدام نماید.

کهرام خاطرنشان کرد: صنعت طیور بعد از صنعت نفت دومین صنعت ایران است.

وی در پایان یادآور شد: امید است همکاری موسسه رازی با شرکت کره‌ای و بخش خصوصی فصل جدیدی در همکاری‌های بین المللی و افزایش سطح تولید و کاهش سطح واردات واکسن باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 13 آذر 1395، کد مطلب: 95091307082، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین