پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
مدیرعامل نگین خودرو از عرضه خودروی جدید رنو با نام کلئوس تا پایان امسال خبر داد و گفت: ثبت نام در بهمن ماه آغاز و تحویل خودرو از ابتدای سال ۹۶ خواهد بود.

شعارسال: جمشید حسینی در نشست خبری خود با خبرنگاران، با اشاره به برنامه های جدید برای توسعه حضور محصولات شرکت فرانسوی رنو در ایران، گفت: تلاش ما این است که بهترین خدمات فروش و پس از فروش را برای مردم فراهم نموده و بر اساس دستورالعمل هایی که به نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش خود اعلام کرده ایم، هر نماینده به عنوان شریک شرکت رنو باید تمامی استانداردها را در این دو حوزه رعایت نموده و سعی کند رضایت مشتریان را فراهم آورد که در این راستا برنامه های ما در این حوزه بسیار جدی است و ۵ تا ۷ نمایندگی به دلیل عدم رعایت همین استانداردها لغو امتیاز شده اند.

مدیرعامل نگین خودرو افزود: بازه زمانی برای تمامی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش تعیین کرده ایم تا سطح خدمات رسانی خود را به استانداردهای مدنظر شرکت رنو برساند. این در شرایطی است که حتی امتیاز نمایندگی برخی از نمایندگان را که فروش بسیار خوبی داشتند لغو کردیم.

وی با بیان اینکه خط کش و استاندارد شرکت رنوی فرانسه در خدمات رسانی به مشتریان کاملاً مشخص است، گفت: باید شبکه قابل دسترسی برای مردم فراهم نموده و بهترین خدمات پس از فروش را به آنها بدهیم. این در شرایطی است که فروش به تنهایی اگرچه شرط لازم برای نمایندگان است، اما شرط کافی نیست و استراتژی نگین خودرو بر این پایه است که علاوه بر فروش خودرو، خدمات مناسبی ارائه دهد.

حسینی ادامه داد: برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان، ۱۵ دستگاه خودرو و تعمیرگاه سیار تدارک دیده شده که تا آخر امسال ۱۵ واحد دیگر به آن اضافه خواهد شد. ضمن اینکه از ابتدای زمستان نیز کمپین زمستانی برای خدمات دهی به دارندگان خودروهای رنو آغاز به کار می کند و در ۱۵ تا ۲۰ اسفندماه نیز کمپین سفر به آن اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه توسعه فروش محصولات رنو در ایران، گفت: تا پایان امسال رنوکلئوس را لانچ خواهیم کرد و پیش بینی می کنیم تا همچون خودروی تالیسمان شرایط فروش خوبی برای این خودرو نیز رقم خورد. این در شرایطی است که فروش در بهمن ماه آغاز خواهد شد و تحویل نیز از اوایل سال آینده صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل نگین خودرو خاطرنشان کرد: قصد ما این است که بازار را با عرضه خودروی کلئوس سورپرایز کنیم و بسته به نرخی که از طی ماه های آینده خواهد داشت این خودرو را در رنج قیمتی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان عرضه خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: این خودرو به صورت فول آپشن در بازار ایران عرضه خواهد شد چرا که تقاضای مردم برای اینگونه خودروها بسیار بالا است. ضمن اینکه چنانچه ارز نوسان خاصی را تجربه نکند، بازار به لحاظ قیمتی از این خودرو استقبال خواهد کرد. این در شرایطی است که ظرف ۱۰ روز گذشته قیمت دلار ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافته است. اگرچه استراتژی رنو آن نیست که با نوسانات کوچک ارز، قیمت را بهم بریزد.

حسینی ادامه داد: برای سال آینده افزایش عوارض واردات خودرو در نظر گرفته شده که این موضوع قیمت تمام شده خودروهای وارداتی را متناسب با حجم موتور آنها بالا خواهد برد. این در شرایطی است که بین ۱۰۰ تا ۱۰۵ درصد قیمت خودروهای وارداتی با توجه به حقوق و عوارض گمرکی و مواردی از این دست اضافه می شود که شامل هزینه اسقاط، واگذاری، مالیات و حمل و نقل است.

این مقام مسئول در نگین خودرو در پاسخ به پرسشی مبنی بر وجود حاشیه قیمتی برای برخی خودروهای عرضه شده از سوی رنو در ایران گفت: تقاضا برای برخی خودروها از جمله تالیسمان در ایران بسیار بالا بود چرا که در مقایسه با خودروهای همتای خود به لحاظ کیفیت از سایر برندها قیمت بسیار مناسبی داشت به نحوی که در ۳۰ دقیقه اول ۲۵۰ دستگاه از این خودرو ثبت نام شد. این در شرایطی است که تقاضا برای تولید موتور این خودرو از سوی کمپانی های همکار رنو بسیار بالا بود و همین امر سبب شد تا حجم تقاضا برای این موتور بالاتر از ظرفیت تولید رنوی فرانسه باشد و بر این اساس تقاضا برای این خودرو بیشتر از عرضه است.

حسینی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که در موعد مقرر خودروهای ثبت نامی را به مردم تحویل دهیم و به همین دلیل بازه زمانی ۱۲۰ روزه برای تحویل محصولات وجود دارد.

وی با اشاره به تامین قطعات یدکی مطلوب برای خودروهای رنو گفت: هیچ مشکلی بابت تامین قطعات خودروهای رنو در ایران نداریم.

همچنین فاطمی مدیر خدمات فروش و قطعات یدکی شرکت نگین خودرو نیز از آموزش پرسنل ارائه دهنده خدمات به خودروهای رنو در فرانسه خبر داد و گفت: آموزشهای روز دنیا در حوزه تعمیر خودروهای رنو به تعمیرکاران ارائه داده می شود و این در شرایطی است که ما بر روی قطعات یدکی خودروها مدعی هستیم که قیمت ما به مراتب با صرفه و مناسب تر از سایر رقبا است.

وی ادامه داد: نگین سرویس را برای ارائه خدمات در محل راه اندازی کرده و شعار «سپر تا سپر» را در این خصوص دنبال می کنیم. ضمن اینکه سرویس یدکی در محل را نیز راه اندازی کرده ایم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 16 آذر 1395، کدمطلب: 3842242 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین