پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
گرگان- مدیرکل فرودگاه های گلستان از برقراری پرواز رفت و برگشت گرگان به دو شهر اصفهان و رشت خبر داد.

شعارسال: رامین آذری عصر سه‌شنبه در نشست با مدیران آژانس های هواپیمایی که در گرگان برگزار شد، گفت: پرواز رفت و برگشت گرگان به اصفهان از روز یکشنبه ۶ دی با دو پرواز در روزهای یکشنبه و چهارشنبه آغاز می‌شود.

وی افزود: پرواز رفت و برگشت گرگان به رشت هم از جمعه ۱۳ دی‌ماه با یک پرواز در هفته آغاز می‌شود و در صورت استقبال تعداد پروازها افزایش می‌یابد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان اظهار کرد: طبق اطلاعاتی که از پایانه‌های حمل‌ونقل گرفته‌ایم تعداد اتوبوس‌هایی که از گرگان به سمت مراکز استان‌ها حرکت می‌کنند به ترتیب ساری، تهران، رشت و اصفهان در الویت قرار دارد.

آذری بابیان اینکه در طول هشت ماه گذشته دو هزار ۶۸۴ اتوبوس به شهر رشت رفت‌وآمد داشته‌اند، گفت: این آمار از تعداد اتوبوس‌هایی که به سمت زاهدان در تردد هستند بیشتر است و نشان از ظرفیت خوب برای برقراری پرواز است.

وی به ارائه عملکرد خود طی دو ماهی که به‌عنوان مدیرکل فرودگاه‌های استان منصوب‌شده است، اشاره کرد و در رابطه با اعتبارات گرفته‌شده از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در این مدت خرید و تحویل دستگاه ILS به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هواپیمایی ایران ۶ میلیارد تومان انجام‌شده است.

آذری با بین اینکه تأمین اعتبار و شروع عملیات اجرایی سیستم فرود با دستگاه آی ال اس ۳۳۵ تومان هزینه داشته، اظهار کرد: تأمین اعتبار و شروع عملیات اجرایی سیستم کمک ناوبری dvor ۱۲۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از هزینه ۴۲۰ میلیون تومانی تحویل کابل و تجهیزات برق‌رسانی به سایت‌های ils و dvor خبر داد و گفت: تأمین اعتبار و شروع عملیات اجرایی چراغ‌های اپروج ۱۹۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

آذری از به سازی سرویس‌های بهداشتی با مبلغ ۸۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: ۲۸ کیلومتر کابل چراغ‌های اپروج دقیق ۲۱۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

وی افزود: تابلوهای راهنما ۵۳ میلیون تومان تأمین اعتبارشده است و تکمیل جدول‌کشی و رنگ‌آمیزی بلوار ورودی فرودگاه گرگان ۴۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

*۵۰۰ میلیون اعتبار برای جاده حفاظتی گرگان جذب شد

آذری اظهار کرد: برای تأمین اعتبار جاده حفاظتی فرودگاه گرگان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی دریافت کردیم و همچنین برای احداث و تکمیل موتورخانه برق اضطراری فرودگاه کلاله ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از افزایش پروازهای فرودگاه‌های گلستان طی دو ماه گذشته خبر داد و گفت: پروازهای اداره کل فرودگاه‌های گلستان (فرودگاه‌های گرگان و کلاله) با ۶۴ درصد افزایش به هفته‌ای ۷۴ سورتی پرواز رسید که از این تعداد ۷۰ پرواز مربوط به فرودگاه گرگان و چهار پرواز هفتگی در فرودگاه کلاله است.

آذری در رابطه با مقاصد پروازی فرودگاه گرگان گفت: مقاصد پروازی فرودگاه گرگان شامل تهران، مشهد، زاهدان، اصفهان، رشت و عتبات عالیات بوده و فرودگاه کلاله فعلاً فقط تهران است.

وی اظهار کرد: همچنین مقاصد پروازی فرودگاه گرگان با اضافه شدن شهرهای رشت و اصفهان به ۶ مقصد داخلی و خارجی رسید و مسیرهای جدیدتری نیز در حال پیگیری است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 16 آذر 1395، کدمطلب: 3843038 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین