پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی مساکن مهر آذربایجان‌غربی به 85 درصد رسیده است

شعارسال: خلیل محبت‌خواه در مراسم تودیع خویش با تاکید بر مدیریت بدون پول در استان اظهار داشت: پس از دستور استاندار آذربایجان‌غربی مبنی بر مدیریت بدون پول در استان، پیمانکارانی به کار گرفته شدند که هم‌اکنون بدون پول در حال انجام پروژه‌ها هستند.




مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون طرح های تفصیلی و جامع تمامی شهرهای استان به پایان رسیده و یا در نوبت تصویب هستند.

محبت‌خواه تصریح کرد: تحویل بیمارستان‌های تکاب، خوی و بوکان نیز جزو برنامه‌های این اداره کل بوده است.

وی با اشاره به وضعیت مساکن مهر استان بیان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی با توجه به اینکه در ابتدای آغاز پروژه‌های مسکن مهر محل‌های آن مشخص نشده بود دچار مشکلات بسیاری شده اما در نهایت هم‌اکنون با تلاش‌های انجام شده پیشرفت فیزیکی آنها در کل استان به 85 درصد رسیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی گفت: در دوران هفت ساله خدمت بنده در این اداره کل، هر اقدامی که انجام شده تنها در حد قانون و مقررات بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30آبان1394، کدخبر: 923059: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین