پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
مدیر شهرک صنعتی شهرستان نظرآباد گفت: در سال آینده با ایجاد واحدهای صنعتی جدید در شهرک صنعتی نظرآباد و سپهر، ۴ هزار شغل ایجاد می‌شود.
شعارسال: محمدمهدی توحیدی در مراسم بازدید مدیزان و معاونت صنعتی و اقتصادی استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرک صنعتی نظرآباد با بیش از 70 درصد ظرفیت در حال تولید و ساخت است.

وی افزود: واحدهای تولیدی فعلی شهرک صنعتی نظراباد با احتساب شهرک صنعتی سپهر اشتغال‌زایی برای 7 هزار نفر ایجاد کرده اند که امید است با تعداد واحدی که در حال ساخت است، در سال آینده حداقل 4 هزار نفر به این تعداد افزوده شود.

مدیر شهرک صنعتی نظرآباد با اشاره به اینکه این شهرک سهم زیادی از اشتغال شهرستان نظرآباد و استان البرز را تامین می‌کنند، تصریح کرد: بر این اساس در سال آینده 11 هزار نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه 3 واحد تولیدی بزرگ در این شهرک به زودی شروع به کار می کنند، گفت: این 3 واحد در مجموع حدود 3 هزار نفر اشتغال ایجاد می ‌نند.

توحیدی گفت: از 250 واحد موجود در شهرک صنعتی نظرآباد 91 واحد در حال تولید بوده و 90 واحد نیز در حال ساخت هستند که در سال آینده به بهره برداری می‌رسند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک البرز، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1394، کدخبر: ۱۸۴۰۰۱، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین