پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۴۶۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۳
شیرینی فروش بازیکنان اوکراینی به پرسپولیس به قدری به کام دلالان خوش آمده بود که حتی برای اضافه کردن سومین بازیکن از این کشور به پرسپولیس نیز تلاش هایی انجام شد. آن هم یک دروازه بان ۱۸ ساله که محمود خوردبین نیز معرفی وی توسط "اسمی" را تایید کرد.
شعار سال: بدون شک ساسان انصاری مهاجم گلزن فولاد خوزستان یا همان آقای گل فوتبال ایران را می توان به الماس لیگ پانزدهم دانست. الماسی که ابتدای فصل پانزدهم در اختیار سرخپوشان پایتخت و زیر نظر برانکو کار خود را آغاز کرد اما پس از 5 هفته نیمکت نشینی، وقتی نتوانست روابط پنهانی و پشت پرده موجود در پرسپولیس را تحمل کند، منتظر نماند و به فولاد خوزستان رفت و با به ثمر رساندن 10 گل در 9 مسابقه فولاد، خود را به برانکو، هواداران پرسپولیس و مدیران این باشگاه ثابت کرد.

انصاری که این هفته هم خوش درخشید و زننده تک گل فولاد مقابل استقلال خوزستان در داربی اهواز بود، با این گل 10 گله شد تا همچنان در صدر جدول گلزنان خودنمایی کند و اتفاقا او برای ششمین بازی متوالی گل زد.

در این بین درست است که بخشی از گلهای انصاری پنالتی بوده اما اگر به این نکته توجه شود این بازیکن این 10 گل را در 9 بازی به ثمر رسانده بیشتر به جادوی این بازیکن می شود پی برد. انصاری از هفته پنجم پس از جدایی از پرسپولیس به فولاد بازگشت و توفان گلزنی اش شروع شد.

انصاری تا اینجای کار 1،1 گل زده در هر بازی دارد و تنها در یک بازی گل نزده است. جالب اینکه ساسان در دو بازی آخرش در لیگ پانزدهم هم چهار گل زده بود. او در 11 بازی اخیرش در لیگ ایران 14 گل زده است؛ آماری باور نکردنی و بی سابقه. از این رو ساسان اگر همین روند را ادامه دهد قطعا در آخر فصل آقای گل می شود. ساسان اگر زدن 1،1 گل را ترک نکند در پایان فصل با 28 گل آقای گل خواهد شد. حتی اگر او به زدن یک گل در هر بازی هم بسنده کند با 27 گل آقای گلی را جشن می گیرد. اتفاقی که در تاریخ لیگ برتر تا به امروز تنها سه آقای گل با زدن بیش از 20 گل آقای گل شدند؛ رضا عنایتی در لیگ پنجم 21 گل زد، رضا نوروزی در لیگ دهم با 24 گل به آقای گلی رسید و کریم انصاری فرد در لیگ یازدهم 21 بار دروازه حریفان را باز کرد.

اواخر تیر ماه سال جاری و در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور بود که مدیران باشگاه پرسپولیس به اوکراین رفتند و 2 بازیکن را به تهران آورده و با آنها قرار داد بستند.

پریموف همان سوگلی مدیران باشگاه پرسپولیس، بازیکن 30 ساله ای بود که به عنوان بازیکن آزاد از تیم منحل شده متالیست در 52 بازی با این تیم فقط 13 گل زده بود به پرسپولیس پیوست و در این تیم ماند تا جایی برای حضور ساسان انصاری در ترکیب اصلی سرخپوشان نماند. مهمترین شائبه این ماجرا نیز آنجایی بود که پرسپولیسی ها در ابتدای فصل در اوکراین اردوی آمادگی خود را برقرار کردند و اتفاقا این 2 بازیکن نیز از کشور محل اردوی پرسپولیس به جمع سرخپوشان رسیدند. در این بین نیز اخباری به گوش رسید که پرسپولیس به واسطه تخفیف عمده ای که از برگزاری اردوی اوکراین دریافت کرده این 2 بازیکن را جذب کرده است.

ابتدا نام 3 نفر به عنوان افراد تاثیر گذار در این انتقال پرحاشیه مطرح شد. کوروش گلستانه که در اوکراین فعالیت اقتصادی دارد، شهرام فخار صاحب یک مجموعه رستورانی در ایران و محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس. اما با شدیدتر شدن سرو صدای جذب بازیکنان اوکراینی، ناگهان نام نفر دیگری نیز به عنوان واسطه انتقال این 2 بازیکن اوکراینی به میان آمد. "اسمی" چهارمین فردی بود که پایش به ماجرای خرید بازیکنان اوکراینی به میان آمد.

مسئولان پرسپولیس در شرایطی کل مسئولیت جذب بازیکنان اوکراینی را گردن "اسمی" و برانکو انداختند که 3 هفته قبل تر شهرام فخار که در پرسپولیس هیچ مسئولیتی نداشت در یکی از شبکه های اجتماعی از جذب 2 بازیکن اوکراینی برای پرسپولیس خبر داده بود.

شیرینی فروش بازیکنان اوکراینی به پرسپولیس به قدری به کام دلالان خوش آمده بود که حتی برای اضافه کردن سومین بازیکن از این کشور به پرسپولیس نیز تلاش هایی انجام شد. آن هم یک دروازه بان 18 ساله که محمود خوردبین نیز معرفی وی توسط "اسمی" را تایید کرد.

طبق اعلام سازمان لیگ نیز پرسپولیس برای جذب این 2 بازیکن اوکراینی در مجموع یک میلیارد و هفتصد و چهل میلیون تومان هزینه کرد. رقمی که البته فقط بر مبنای اعلام سازمان لیگ بوده و اخبار پشت پرده از بالاتر بودن رقم قرارداد پرسپولیس با این 2 بازیکن خبر می دهند.

اینکه چگونه برانکو با مشاهده چند فیلم و یک جلسه تمرینی حاضر شده این 2 بازیکن اوکراینی را به خدمت بگیرد از یک سو و اینکه چرا برانکو حاضر شده ساسان انصاری را به فولاد بفرستد اما پریمیوف اوکراینی یا همان سوگلی مدیران پرسپولیس را در این تیم نگه دارد جای سوال دارد و در ذهن هواداران پرسپولیس همچنان یک علامت تعجب بزرگ ایجاد کرده است

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 آذر 1395، کد مطلب: 1263710،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین