پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۵۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی کرج با بیان اینکه جلوی کالای قاچاق از مبدا گرفته نمی‌شود، افزود: در بازار اصلی کالای قاچاق وجود دارد و این کالاها جمع‌آوری نمی‌شود و بعد از تهیه این کالاها توسط واحدهای صنفی، با این واحدها برخورد می‌شود.
شعارسال: محمدابراهیم شهبازی، با اشاره به کالای قاچاق اظهار داشت: بحث کالای قاچاق در واحدهای صنفی لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار زیاد است.

رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی کرج با بیان اینکه میزان کالای قاچاق در 3 سال اخیر بسیار بیشتر شده است، افزود: اما در حال حاضر به سبب تذکرهای پیاپی به واحدهای صنفی میزان لوازم قاچاق کمتر شده است.

وی با اشاره به اینکه به سبب اینکه ورودی‌های اجناس قاچاق باز است، این کالاها راحت وارد بازار می‌شود، گفت: قیمت این کالاها از قیمت نمایندگی‌ها کمتر است و به همین سبب خواستار بیشتری دارد.

شهبازی با بیان اینکه برخی از کالای قاچاق نمونه ایرانی ندارند، ادامه داد: برخی از کالاهایی که دارای نمونه ایرانی هستند اجناس مشابه خارجی آن در بازار کم است اما اجناسی که دارای نمونه ایرانی نیستند میزان ورودشان بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه اجناس قاچاق سبب تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری کارگران می‌شود، عنوان کرد: کالای قاچاق در هر زمینه برای کشور خانمان‌سوز است.

شهبازی با بیان اینکه از برخی از واحدهای صنفی ما کالای قاچاق جمع‌آوری شده است، ادامه داد: برخی از واحدهای صنفی آرایشی و بهداشتی به سبب نداشتن جواز کسب یا گران‌فروشی پلمب شده است.

وی با اشاره به وحود تعداد زیاد واحد آرایشی و بهداشتی بدون مجوز، بیان کرد: به سبب اینکه این واحدها اطلاع ندارند که باید جواز کسب داشته باشند، فاقد پروانه هستند.

رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی کرج با بیان اینکه 400 واحد صنفی آرایشی و بهداشتی پروانه‌دار در سطح کرج وجود دارد، افزود: 200 واحد در حال دریافت پروانه نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر کالاهای قاچاق فاقد کیفیت هستند، گفت: این مواد می‌تواند سبب آسیب پوستی به مردم شود.

شهبازی با بیان اینکه جلوی کالای قاچاق از مبدا گرفته نمی‌شود، افزود: در بازار اصلی کالای قاچاق وجود دارد و این کالاها جمع‌آوری نمی‌شود و بعد از تهیه این کالاها توسط واحدهای صنفی، با این واحدها برخورد می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه خبری البرز، تاریخ انتشار: یکشنبه 21 آذر 1395، کدخبر: 50952 ، www.khabar31.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین