پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۷۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
تاکنون تخمینی درباره درآمد نیروی انتظامی از جریمه ها داشته اید؟ تقریبا در روز میشود 2 میلیارد تومان و در ماه 60 میلیارد تومان فقط از تهران!!

شعار سال:

دیروز مادرم را برده بودم خرید، که یک لحظه وقتی برای برداشتنِ وسایل خریداری شده از ماشین پیاده شدم و دوباره سوار شدم، دیگر یادم رفت کمربندم را ببندم. از شانسم همان یک لحظه پلیس من را دید و برایم جریمه نوشت و هرچه خواهش و التماس کردم هم فقط 60 هزار تومان را به 15 هزار تومان تقلیل داد.

الان که فکر می کنم می بینم مامورین نیروی انتظامی از پول همین جریمه ها، حقوق می گیرند. حساب کنید که روزانه اگر 20 هزار نفر در شهر بزرگی مثل تهران - بابت نبستن کمربند، یا عکسبرداری دوربین ها به خاطر سرعت بالا، یا سبقت غیرمجاز یا خلاف رفتن یا پارک ممنوع، یا حتی همینطوری الکی به خاطر قدرت مامور نیروی انتظامی - هر کدام 100 هزار تومان هم جریمه بشوند، در روز میشود 2 میلیارد تومان و در ماه 60 میلیارد تومان!!

این فقط درآمد نیروی انتظامی از جریمه ها در شهر بزرگی مثل تهران است. به اینها اگر پولی که بابت صدور پاسپورت و گواهینامه و کارت سربازی و غیره به پلیس +10 پرداخت می کنیم هم اضافه کنیم، درآمد هنگفتی میشود که مستقیم از جیب مردم به نیروی انتظامی پرداخت میشود. نیروی انتظامی همین پولها را خرج درآمد کارکنانش می کند. پس حساب کنید که مامورین انتظامی، باید تند تند قبض بنویسند و جریمه کنند، هرچی که بیشتر از مردم پول بگیرند، هم به حساب خودشون ریخته میشود و هم این سربرگ تعرفه ی قبض ها، هرچی بیشتر باشه نشون دهنده ی تلاش و کار بیشتر آن مامور به حساب آمده و حقوق اضافه کاری هم میدهند!!


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبلاگ تیکه کلام، تاریخ انتشار 21 آذر 1395، کد مطلب: 264: www.tikkekalam.blogfa.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
درآمد های دولت کلا داره از افزایش نرز ارز های خارجی و جریمه و مالیات سنگین از مردم بدست میاد ، باید فکری مهم و اساسی درباره ای این مسئله کرد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
این خبری بسیار عجیب است ؛ یعنی این ارگان هیچ منبع درآمد دیگه ای نداره یا از دولت پول دریافت نمیکنه؟ و فقط باید از جیب مردم پول دربیاره؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین