پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۷۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
شاید شنیده باشید که بیش از نیمی از تجارت های جدید درسال اول ورشکست می شوند. شاید هم شنیده اید که تجارت های موفق و جدید باید به شرکت های سرمایه گذار در کسب و کار – شرکت هایی که منابع عظیم مالی برای سرمایه گذاری در شرکت های کارآفرین فراهم میکنند – مراجعه کنند. هردوی این شنیده ها اشتباه است.

شعار سال:


نرخ شکست بهتر از آن چیزی است که مردم می اندیشند ، اما درخشان نیست. تنها یک چهارم تجارت های جدید در سال اول با شکست رو برو می شوند. نیمی از انها در طی یک دوره چهارساله ورشکست می شوند. پس از ۱۰ سال تنها یک سوم آنها فعال هستند.

همچنین حقیقت ندارد که شرکت های سرمایه گذاری اکثر شرکت های جدید را تغذیه مالی می کنند . شرکت های سرمایه گذار کسب و کار منابع مالی وسیع تری را در مقایسه با اشخاص سرمایه گذار فراهم می کنند و اغلب در معروفترین تجارت ها سرمایه گذاری می کنند، بنابراین بیشتر از آنچه واقعیت دارد مهم به نظر می رسند. اگر تجارتی کوچک و محلی شروع می کنید صلاحیت دریافت سرمایه گذاری کسب و کار شرکتی را ندارید.

هرچند اگر تجارتی را شروع می کنید که براساس یک نوآوری دارای زمینه موفقیت ملی یا بین المللی شکل گرفته ، جا دارد از این شرکت ها بخواهید برنامه تجاری شما را بررسی کنند؛ شاید برای یکی از این شرکت ها موردی جالب توجه باشید.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبلاگ تیکه کلام ، تاریخ انتشار 21 آذر 1395، کد مطلب:672 :www.kqms.blogfa.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
تجارت وسرمایه گذاری اگه با علم ونواوری انجام نشه معلومه که بازدهی نداره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین