پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۷۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
استاندار البرز با تاکید بر لزوم حمایت از پژوهشگران گفت: بنای ما بر این است که بخشی از اعتبارات قانون بودجه که به امر پژوهش اختصاص یافته حتما تخصیص یابد و حتما در آخر سال این موضوع را بررسی خواهم کرد.
شعارسال: سید حمید طهایی در آیین اختتامیه سومین نمایشگاه پژوهش و فناوری البرز که امروز شنبه(۲۰آذر)، در پارک چمران کرج برگزار شد، گفت: هفته پژوهش فرصتی است تا کسانی که در طول سال زحمت می کشند اندیشه را به علم تبدیل می‌کنند تقدیر شود.

وی افزود: این تلاش ها می‌تواند مشکلات و نیازهای جامعه را رفع کند، راه رسیدن به اهداف را کوتاه تر کند و در نهایت به گمشده بشر یعنی علم دست یابد.

وی در ادامه با بیات اینکه استعداداهای فراوانی در استان البرز وجود دارد که فقط بخشی از آن در نمایشگاه پژوهش و و فناوری به نمایش گذاشته شد، تصریح کرد: با وجود این استعداد ها و تلاش پژوهشگران امیدواریم استان البرز به جایگاه واقعی خود برسد.

طهایی با تاکید بر لزوم حمایت از پژوهشگران گفت: بنای ما بر این است که بخشی از اعتبارات قانون بودجه که به امر پژوهش اختصاص یافته حتما تخصیص یابد حتما در آخر سال این موضوع را بررسی خواهم کرد.

نماینده عالی دولت در استان البرز خاطرنشان کرد: از پایان نامه هایی نیز که می تواند مشکلی را از استان حل و یا به توسعه و پیشرفت استان منحر شود نیر حمایت خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ای استعدادهای فراوان البرز در عرصه‌های مختلف گفت: در تلاشیم در یک تعریف جدید اعم از منطقه علم و فناوری و یا مفاهیم این چنینی چند پارک علم و فناوری در البرز داشته باشیم و اگر در این زمینه پیشنهادی باشد استقبال می‌کنیم.

طهایی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال کیفیت بر کمیت ترجیح داده شد اعلام کرد: برخی از طرحهای ارائه شده در نمایشگاه دارای رتبه کشوری است تعدادی از طرح ها نیز به فن تبدیل شده و به دنبال عرصه به بازار است که وظیفه داریم از آنها حمایت کنیم.

گفتنی است در پایان تعدادی از پژوهشگران برگزیده استان مورد تقدیر قرار گرفتند که در میان آنها یازده نفر بعنوان پژوهشگر برتر انتخاب شدند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وب سایت خبری تحلیلی توسکا نیوز، تاریخ انتشار: 20 آذر 1395، کدخبر: 16696، www.tuskanews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
زحمت می کشید بخدا. سود اصلی را کسی می برد که این حمایت را انجام دهد. بجای 30 میلیون هزینه، دو میلیون می دید تمام
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین