پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۰۸۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
در آخرین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اسلامشهر تصمیم گرفته شد تا با ورود بخش خصوصی مشکلات پسماند کارگاه های حاشیه روستاهای ایرین و چیچکلو حل شود.

شعار سال:

 رییس اداره محیط زیست، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری و رییس شورای اسلامی روستای ایرین نظرات و جوابیه های خود در این رابطه را عنوان کردند.

حال و پس از مطرح شدن این چالش جلسه ای باحضور اعضای کاگروه مدیریت پسماند همچون رییس سازمان مدیریت پسماند و رییس اداره محیط زیست در فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

روابط عمومی شهرداری اسلامشهر در رابطه با این جلسه نوشت: « پیرو مباحث مطروحه در خصوص معضلات ناشی از پسماندهای کارگاه های موجود در حاشیه روستای ایرین، جلسه اي با حضور تعدادی از دستگاههای عضو کارگروه مدیریت پسماند شهرستان در فرمانداری اسلامشهر تشکیل و پس از بررسی جوانب کارشناسی موضوع و طرح راهکارهای قانونی، مقرر شد سازمان مدیریت پسماند زمینه حضور بخش خصوصی جهت مدیریت پسماندهای کارگاههای مجاور روستاهای ایرین، چیچکلو و مجتمع معروف به کارتن فروشان را با همکاری شهرداری، اداره حفاظت محیط زیست و مجمع امور صنفی فراهم کند.

در این جلسه دستگاه های عضو کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بر لزوم همراهی با سیاستهای زیست محیطی و همکاری و تعامل با اداره حفاظت محیط زیست برای فراهم نمودن شرایط مناسب زیست محیطی شهرستان تاکید كردند.»

در جلسه برگزار شده در فرمانداری اعضا به این نتیجه رسیدند تا با ورود بخش خصوصی مشکلات پسماند کارگاه های موجود در روستاهای حاشیه شهرستان را حل کنند. همچنین مقرر شد تا بحث طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان به صورت جدی در جلسه آتی این کارگروه بحث و پیگیری شود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی اسلامشهر خبر، تاریخ انتشار ۶ مهر ۱۳۹۵،  www.eslamshahrkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین