پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۸۲۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
آرش فرهنگ‌فر؛ نوازنده سر‌شناس تمبک؛ در واکنش به حضور نامش در لیست ۷۰۰ نفره معترضان به جشنواره موسیقی فجر و خانه موسیقی گفت: من همچین نامه‌ای را ندیده‌ و امضا نکرده‌ام چون اصلاً در جریان متن این نامه نبودم. قرار بود یک کانال رسمی تشکیل شده و متن نامه در آن گذاشته شود ولی این اتفاق رخ نداد و من اصلاً متن نامه را رؤیت نکردم.

شعار سال :

فرهنگ‌فر در این‌باره افزود: من تا وقتی یک نامه را نخوانم آن را امضا نمی‌کنم. متأسفانه یکبار دیگر هم این کار را کرده بودند و در نامه‌ای اعتراضی به خانه موسیقی نام مرا آورده بودند. من فقط در دوره وزارت آقای جنتی یک نامه‌ که به آقای رئیس جمهور نوشته شده بود را به همراه ۷ هزار نفر دیگر امضا کردم و به غیر آن دیگر هیچ نامه‌ای را امضا نکرده‌ام. متأسفانه تاکنون ۴، ۳ بار اسم مرا در چنین نامه‌هایی آورده‌اند، در حالی که من اصلاً در جریان نبوده‌ام.

فرزند ناصر فرهنگ‌فر ادامه داد: من اگر یک نامه با هدف بهبود موسیقی نوشته شود، آن را امضا خواهم کرد ولی اصلاً به شخص و افراد کاری ندارم. من بعد‌ها متوجه شدم که این نامه یک دعوای شخصی است و من اصلاً خودم را وارد دعواهای شخصی و رقابت بین افراد نمی‌کنم. به نظرم شخص مهم نیست و آن‌چه که اهمیت دارد این است که مدیران کارشان را به خوبی انجام دهند.

آرش فرهنگ‌فر در پایان در ارتباط با موضعش نسبت به جشنواره موسیقی فجر گفت: من خیلی در جشنواره‌ها شرکت نمی‌کنم و فقط چند بار به واسطه حضور دوستانم در برخی جشنواره‌ها به روی صحنه رفته‌ام. من دوست دارم که همیشه شرایط و اوضاع هنرمندانمان خوب باشد. من موضعم در همه مسائل مربوط به موسیقی همین است. موسیقی هم فقط جشنواره نیست و کل موسیقی باید در طول سال رونق داشته باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار خبر 23 آذر 1395، کدمطلب:437457 ، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین