پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۴۱۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
مراسم افتتاح پروژه بزرگ امام رضا و رونمایی از خطوط جدید تولید یخچال فریز و ساید بای ساید سامسونگ در کارخانه تکوین الکترونیک با حضور مقامات کشوری، صاحبان صنایع و مهندس نعمت زاده، وزیر صنعت معدن و تجارت صبح امروز برگزار شد.

شعار سال: شرکت تکوین الکترونیک تولید کننده انواع محصولات خانگی در ایران در ادامه ی تولیدات خود و انتقال تکنولوژی روز دنیا در ایران، امروز خط دوم تولید یخچال فریزر و ساید بای ساید را به خطوط تولیدات مختلف لوازم خانگی اضافه کرد.

یک گام بلند در راستای بومی سازی دانش تولید لوازم خانگی

حمیدرضا هاشم نیا، رئیس هیئت مدیره شرکتهای تکوین الکترونیک، سام الکترونیک و سام سرویس، تولید کننده و نماینده انحصاری خدمات پس از فروش محصولات صوتی، تصویری، خانگی و IT سامسونگ در ایران، طی سخنانی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه امام رضا (ع)، خطوط توسعه تولید یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ در ایران، با همکاری سامسونگ الکترونیک کره جنوبی، گام بلند و مهمی در بومی سازی دانش تولید لوازم خانگی در کشور است.


کارخانه عظیم امروز نتیجه اعتماد دیروز وزیر صنعت است/ وعده ایجاد صدها شغل جدید

وی با یادآوری این نکته که قریب به بیست سال پیش، مهندس نعمت زاده که در آن زمان نیز مقام عالی وزارت را برعهده داشت با اعتماد به توان کارآفرینان جوان، با تاسیس کارخانه سام الکترونیک موافقت نمود، ابراز داشت: آن اعتماد به کارآفرینان، چراغ راهی شد تا همان کارآفرینان پروژه های تولیدی دیگر را اجرایی سازند.

وی با اشاره به عملی شدن قولی که به وزیر صنایع داده بود، گفت: آن اعتماد باعث شد که حدودا از یکسال پیش به شما قول چنین کارخانه عظیمی را بدهیم.

هاشم نیا به وزیرصنایع اطمینان داد که شرکتهای تکوین الکترونیک و سام الکترونیک توان این را دارند که با تداوم این اعتماد و در سایه انتقال فنآوری، صدها و هزاران شغل جدید ایجاد کنند.

وی خطاب به مهندس نعمت زاده افزود: آقای وزیر همانگونه که می دانید از جوانی تولید آرزوی من بوده است و در میان شرکایم و پایه های فکری ام آرمانی مقدس بوده است. برای من نیز با افتخار به همان تبار، تولید برای پیشرفت و توسعه کشور عنصری مقدس بوده است که به آن افتخار می کنم.

پروژه امام رضا مهمترین و مدرنترین واحد تولیدی منطقه در زمینه لوازم خانگی است/ اقتصاد مقاومتی شاخصه امنیت ملی

وی گفت: ما در روزگار سخت و دشواری زندگی می‌کنیم .از یک سو در مقابله با تحریم ها و تهدید ها تلاش کردیم و از سوی دیگر در مقابله با رقابت ها با سعی شبانه روزی تکاپوی جوانمردانه همین مدیران یعنی مجموعه ی متخصصین و کارگران، اینک به موقعیت ویژه ای رسیده ایم و در چنین روز فرخنده ای شاهد فرجام تولید مهمترین و مدرنترین و بزرگتریم کارخانه های لوازم خانگی در منطقه هستیم.

هاشم نیا ادامه داد: سرمایه گذاران و تولید کنندگان جایگاه مطلوبی در طبقات اجتماعی دارند. نمی توان در جدول بندی های سیاسی، اقتصادی و بین المللی در میان ممالک پیشرفته جهان سخن از قدرت و جایگاه جهانی کرد و توجهی به تولید صنعت و بومی سازی تولید نداشت. ما شاخصه قدرت و تولید و نسبت آن با امنیت ملی را در جستجو در فرآیندهای مشترک امروز کشورها، اقتصاد مقاومتی می دانیم.


رئیس هیات مدیره سام الکترونیک گفت: جناب وزیر حتما به یاد دارید همان روز که با مجوز شما، از یک کارخانه آغاز کردیم و سپس طی یک بازه زمانی و طی دو دهه تلاش صنعتی و تولیدی و تکنولوژیک و چهار دهه تلاش بازرگانی و اقتصادی اینک این مجموعه تبدیل به مجموعه وسیع و عظیم در تراز منطقه ای شده است.

وی اضافه کرد: علیرغم فراز و فرود ها و تلخی ها و شیرینی ها و سختی ها اینک افتخار دارم در مراسم افتتاح مهمترین واحد تولید صنعت لوازم خانگی با حضور شما مدیران سطوح مختلف، کارگران زحمت کش و کارمندان و بسیاری از پرسنل دلسوز حضور دارم.

وی ادامه داد: این مجموعه در 4 واحد کارخانه تولیدی و با مساحت بیش از 25 هکتار و متجاوز ازر1700 کارمند و گارگر نیروی تولیدی، سالیانه بیش از 2 میلیون دستگاه اعم از مانیتور، جارو برقی، تلویزیون، لباسشویی، انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید و با دستاوردهای قابل ملاحظه تکنولوژیک اکنون به عنوان مجموعه ای معتبر و شناخته شده در بستر صنایع منطقه خاورمیانه چه از نظر تولید و چه از نظر کیفیت و چه از نظر تکنولوژیک و مشتری مداری شناخته شده است.

کیفیت راز پیشرفت/ توان رقابت با تولیدکنندگان بزرگ جهان را داریم

رئیس هیات مدیره تکوین الکترونیک گفت: راز ماندگاری و پیشرفت ما تولید به روز ترین محصولات منطبق بر آنچه بازار مصرف می تواند و ارائه خدمت به صنعت در توانمان به خریدارانی است که در بازار رقابت کالای تولیدی ما را انتخاب کردند. توصیه ی من و همکارانم به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات خانگی این است که در جهانی که پیش رو داریم آنچه اکنون و گذشته را از هم متمایز می کند کیفیت است. بیایید هم پیمان و هم داستان شویم و با ارائه خدمات به صورت عینی با بزرگترین تولید کنندگان جهان رقابت کنیم.جناب آقای وزیر ما می توانیم.بیایید به کارآفرینان و به تولید کنندگاه واقعی اعتماد کنید.رمز موفقیت ما یعنی توجه به اقتصاد مقاومتی در توجه هشیارانه شما مدیران دولتی و کارآفرینان است. تحقق عدالت اجتماعی در جامعه ما،توجه به اقتصاد دنیا و اقتصاد مبتنی بر صنعت دانش بنیان است.


وی افزود: جناب وزیر؛ کارآفرینان محترم؛ بیایید به تولید کنندگان واقعی اعتماد کنید. اگر به امثال ما که از کوچکترین اعضای تولید کشور هستیم امکان داده شود، توان آن را داریم که با شریک بین المللی‌مان شرکت سامسونگ الکترونیک، صدها و هزاران شغل جدید ایجاد کنیم. آمادگی داریم که عمق تولید را عمیق تر کنیم و کالای ما زینت بخش خانه همسایگانمان باشد.

صادرات محصولات سامسونگ ایرانی به کشورهای منطقه

وی اضافه کرد: همانطور که قول داده بودیم مذاکراتی برای مجوزهای صادراتی با سامسونگ انجام دادیم که نتایج آن مثبت بود. جناب وزیر از همه بخواهید همانگونه اقدام کنند که بیست سال پیش شما سند تبدیلی این واحدهای تولید را با اعتماد به تولید کنندگان و کارآفرینان جوان امضا کردید، همان امضایی که چراغ راهمان شد. همان اعتمادی که باعث شد کمتر از یک سال پیش، ما قول چنین کارخانه عظیمی را بدهیم و امروز مفتخر هستیم آن را در حضور شما افتتاح کنیم.

هاشم نیا گفت: کارآفرینان نیازمند توجه و حمایت دولتمندان دلسوز این سرزمین اند. مردان بزرگ با تصمیمات بزرگ شناخته می شوند .آن روز وزیر بودید و امروز نیز وزیر هستید. مردان بزرگ شیفته و وابسته پست و مقام و قدرت نیستند و در راه خدا گام بر می دارند .امیدوارم در تجلی آرمان های ملی و تصمیمات ماندگار همواره وزیر نامدار تاریخ ایران باشید. در پایان از معاون اول، آقای جهانگیری و وزیر محترم صنعت و تجارت و معاونین ایشان تشکر می کنم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فرهنگ، تاریخ انتشار 7 شهریور 95، کد مطلب: 225898: www.farhangnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین