پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۱۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
ملارد-نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان ملارد گفت:قریب به ۴۰ هزار نفر در روستاهای بخش مرکزی ملارد و ۲۰ هزار نفر نیز در روستاهای بخش صفادشت این شهرستان سکونت دارند.
شعارسال: احمد امینی با اشاره به نقش روستاها در توسعه و شکوفایی مناطق شهری اظهار داشت: به طور طبیعی روستاهای شهرستان ملارد نیز از این قاعده مستثنی نیستند و هر آنچه زیرساخت ها و امکانات در این مناطق ارتقا یابد به همان میزان شاهد رونق و توسعه هر چه بیشتری در این شهرستان خواهیم بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان ملارد عنوان کرد:از جمعیت قریب به ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار نفری شهرستان ملارد، حدود۴۰ هزار نفر در روستاهای بخش مرکزی و ۲۰ هزار نفر نیز در نواحی روستایی بخش صفادشت سکونت دارند که این میزان از جمعیت، موید اهمیت بسیار بالای مناطق روستایی در شهرستان مذکور است.

وی افزود:در طول سالیان گذشته گام های ارزنده ای برای توسعه مناطق روستایی برداشته شده که پروژه های گازرسانی، آب رسانی، توسعه جاده ها و محورهای مواصلاتی از نمونه های آن به شمار می رود.

امینی گفت:علیرغم تلاش های انجام شده، همچنان با نقطه مطلوب فاصله قابل توجهی وجود دارد و در برخی مناطق روستایی بویژه در محدوده اخترآباد، ضعف ها و کاستی های زیرساختیِ مشهودی مشاهده می شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان ملارد عنوان کرد:بخش قابل توجهی از تحقق اهداف و طرح های توسعه مناطق روستایی منوط به تأمین اعتبارات و افزایش بودجه ها می شود.

امینی عنوان کرد:عمده بودجه های روستایی از محل ارزش افزوده واعتبارات حوزه حریم تأمین می شود که در صورت افزایش آن شاهد توفیقات بسیار برجسته ای در این عرصه خواهیم بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان ملارد یادآور شد:چندی پیش مباحثی درخصوص احتمال تخصیص ۳۳ درصد از ارزش افزوده به مناطق روستایی مطرح شد که در صورت تحقق و حصول این امر، شاهد جهشی چشمگیر در رونق و آبادانی محدوده های روستایی خواهیم بود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25 آذر 1395، کدخبر: 3849907 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
خودش به اندازه یک شهرستانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین