پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۴۱۴۳۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر، مهم ترین طرح های حوزه کشاورزی و دامی این شهرستان برای افتتاح در هفته دولت را تشریح کرد.

شعار سال: محمدرضا امیری در خصوص بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از پروژه های قابل افتتاح شهرستان اسلامشهر بیان داشت: رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به همراه دیگر مدیران از روند آماده سازی پروژه هایی که قابلیت بهره برداری در هفته دولت را خواهند داشت، بازدید کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر افزود: طرح گلخانه مدرن با قابلیت تولید و پرورش گل و گیاه در سطح حدود هفت هزار متر مربع در روستای احمدآباد مستوفی یکی از پروژه هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت و این گلخانه در زمره گلخانه هایی است که تمامی شرایط استانداردهای نوین نظیر تنظیمات اتوماتیک دما و رطوبت(مه پاش) و پوشش گلخانه ای و نیز ارتفاع گلخانه و را رعایت کرده است.

وی ادامه داد: بازدید از طرح پرورش بوقلمون با ظرفیت ۱۰ هزار تن در سال که سالیانه ۲۰۰ تن از گوشت بوقلمون شهرستان را طی دو دوره پرورش در سال تأمین خواهد کرد از پروژه های قابل افتتاح هفته دولت است.

امیری در خصوص افتتاح کشتارگاه فجر گفت: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان در این کشتارگاه هزینه شده که با راه اندازی این کشتارگاه، فرصت اشتغال برای ۱۵۰ نفر مستقیم و ۱۰۰ نفر غیر مستقیم ایجاد خواهد شد و این کشتارگاه قابلیت نگهداری چهار هزار لاشه گوسفند و ۴۰۰ لاشه گاو در بخش پیش سرد خود را دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی راوی نیوز، تاریخ انتشار 31 مرداد 95، کد مطلب: 1467418: www.ravinews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین