پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۵۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
در جریان مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی وشوو کشور در چهار رده سنی و حضور دکتر همتی نماینده مجلس، زند وکیلی معاون عمرانی استاندار، بینایی مدیرکل استانداری، موسوی شهردار سمنان و جمعی دیگر، جای خالی مدیرکل و معاون ورزشی ایشان محسوس بود.
شعارسال: هر چند که برپایی بازی های بومی محلی قابل احترام و تقدیر است،اما سوالی که مطرح می شود، اینست که واقعا اولویت در ورزش استان چیست؟

با توجه به اینکه این همایش بازی های بومی محلی در سه سال متوالی در استان سمنان و شهرستان گرمسار در حال برگزاری است عدم حضور جناب فتاحی در مراسم افتتاحیه مسابقات مهم کشوری وشو در مرکز استان ، و حضور در گرمسار تقویت کننده برخی ذهنیت ها و اقوال در افواه نیست؟

آیا این اقدام مدیرکل محترم ورزش وجوانان با ماهیت شعارهای اداره کل در تناقض نیست؟آیا با بازی های بومی محلی می خواهیم ۱۰ بلیط برای جاکارتا رزرو کنیم؟

لازم به ذکر است ،مسابقات ووشوی قهرمانی مردان کشور در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان با حضور 400 ووشوکار از 25 استان کشور و بیش از 80 مربی روز پنجشنبه در سالن ورزشی غدیر شهرستان سمنان آغاز شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خط خبری سمنان لاین، تاریخ انتشار: - ، کدخبر: - ، www.semnanline.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
0
شاید ماموریت یا پیش آمد خاصی برایشان اتفاق افتاده باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین