پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۱۷۴۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
منتخب مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس دهم از طرح خود برای ایجاد سازمان نظام معلمی خبر داد و گفت: با آغاز به‌کار مجلس دهم این طرح را به‌طور جد پیگیری حواهد کرد.
شعارسال: منطقه سمنان، دکتر احمد همتی در جمع شماری از معلمان شهرستان سرخه با اشاره به این تعبیر حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند معلمی شغل انبیاست افزود: به طور کلی کار در آموزش و پرورش نیز شغل انبیاء الهی است .

این نماینده مجلس دهم با اشاره به لزوم توجه به پرورش در کنار آموزش، خاطرنشان کرد: قرآن در کنار علم و آموزش از تزکیه و حکمت نیز نام برده است.

همتی ادامه داد: یکی از محوری‌ترین اهداف بعثت رسولان الهی، عدالت بوده چرا که تا زمانی که عدالت در بین آحاد جامعه مستقر نگردد رسیدن به تزکیه و تقوا میسر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به دنبال این است که عدالت را همگانی کند افزود: مبنای کار و خدمتگزاری در جامعه اسلامی باید بر اساس عدالت باشد زیرا توسعه اقتصادی کشور نیز در گرو استقرار عدالت خواهد بود.

منتخب مردم سرخه، سمنان و مهدیشهر با بیان این که ناعدالتی و تفاوت‌ها باعث آزرده خاطر معلمین شده است گفت: تمام تلاش خود را برای برقراری عدالت و از بین بردن این تفاوت‌ها به کار خواهد گرفت.

این منتخب مجلس دهم گفت: یکی از اهدافی که در برنامه‌های آتی ما قرار دارد و به طور ویژه آن را پیگیری خواهم کرد ایجاد همین سازمان نظام معلمی است که انشالله در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

در این آیین از خانواده لطف الله صبوری معلم دکتر روحانی رئیس‌جمهور کشورمان و همچنین از رضایی خیر مدرسه ساز سرخه‌ای و شماری از معلمان و فرهنگیان سرخه‌ای تجلیل شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1395، کدخبر: 95022113092، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین