پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۸۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: همایش ملی اقوام و عشایر ایران با حضور بیش از 15 استان کشور فردا 25 آذرماه در سالن شهید باهنر گرمسار برگزار می شود.

شعار سال:


محسن ایزدبخش؛ معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان با اعلام این خبر در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: سومین همایش اقوام، بازی های بومی و محلی ، نواهای اقوام مختلف روز پنج شنبه 25 آذرماه از ساعت 8 صبح تا 22 در سالن شهید باهنر گرمسار برگزار می شود.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه افزود: اقوام شرکت کننده در این همایش ملی ترک، لر، بلوچ، کرمانچ، عرب می باشد که به میزبانی گرمسار جزیره اقوام برگزار خواهد شد .
ایزدبخش در ادامه از حضور استان های شاخص در بخش های نواها و بازی های بومی و محلی اشاره کردو ادامه داد: استان های سیستان و بلوچستان، مازندران، کرمانشاه، خوزستان و دیگر استان های کشور در این همایش به مدت یک روز شرکت خواهند داشت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان هدف از برگزاری این همایش را معرفی این رشته به نسل جوان و آشنایی  جوانان با آداب و رسوم قدیمی و ملی دانست.

لازم به ذکر است مهرماه سال 94 این همایش در سالن سه هزار نفری شهید باهنر و با حضور پرشکوه اقوام مختلف ایران برگزار شده بود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی گرمسار آنلاین، تاریخ انتشار 25 آذر 1395، کد مطلب:12960 : www.garmsaronline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
ع.ق74
رسیدگی بیشتر به وضع اقوام و عشایر این کشور نیاز به یه مسئول جهادی مثل شهید شاطری یا شهید شوشتری داره
کم زحمت نکشیدم واسه مملکت ما عشایر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین