پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به نگاه ویژه مسئولین به آبادانی روستاها، گفت: با حمایت هایی که نمایندگان مجلس داشته اند، 8 درصد از بودجه استان برای بهسازی روستا ها اختصاص داده شده است.

شعار سال: مجید ملکی با ابراز خورسندی از بازگشت مردم به روستاها، اظهار کرد: بر اساس آخرین سرشماری، مهدیشهر جزء معدود شهرستان هایی بوده که طبق آمار تعداد روستا وجمعیت روستاهای آن افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه این نشان می دهد مردم در حال برگشت به روستا می باشند،تصریح کرد: طبق آمار سال 90 روستا های بالای 20خانوار در شهرستان مهدیشهر افزایش یافته است.

رئیس بنیاد مسکن استان سمنان از تهیه طرح هادی روستایی برای تمامی روستاها خبر داد و اضافه کرد: با این طرح کارهای بهسازی را در معابر روستایی انجام داده ایم که بالغ بر 60 درصد در این شهرستان انجام گرفته است.

ملکی با بیان اینکه مسئولین نگاه ویژه ای به روستا ها دارند، افزود: با حمایت های که نمایندگان در مجلس داشته اند، 8 درصد از بودجه استان سمنان برای بهسازی روستا ها اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: ما عملیات این موضوع را اجرایی کرده ایم و پیگیر این هستیم که یک روستا را در شهرستان که در طی سال بیشتر مشکلاتش را رفع کرده ایم به عنوان روستای شاخص معرفی کنیم.

رئیس بنیاد مسکن استان سمنان گفت: این بنیاد موظف شده که قیر های مصرفی در روستاها را تامین وآسفالت روستاها را اجرا نماید که این موضوع با حمایت ها ی استاندار سمنان روبرو بوده است.

ملکی پرداخت تسهیلات به روستائیان برای ساخت و بهسازی مسکن را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن عنوان کرد و افزود: امسال این تسهیلات از 15 میلیون به 18 میلیون افزایش یافته که با همکاری بانک ها این موضوع را اجرایی خواهیم کرد.

وی از دیگر اقدامات بنیاد مسکن را ساخت بیش از 2 هزار و500 واحد مسکن مهر دانست که به متقاضیان تحویل داده شده است.

رئیس بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه شهرستان مهدیشهر به عنوان اولین شهرستان کشور است که انجمن خیرین مسکن ساز دارد، اظهار کرد: از هیئت مدیره و مدیر عامل انجمن جهت تاسیس این انجمن در شهرستان تقدیر می کنم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نیزوا، تاریخ 28 آذر 95، کد مطلب: 40767: www.neizeva.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
0
توسعه روستایی باید بشدت جدی گرفته بشود. در غیر اینصورت با حاشیه نشینی شدید شهری مواجه می شویم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین