پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۰۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: امکانات شهری خرم‌دره متناسب با جمعیت آن نیست.

شعار سال: جمشید شیخی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خرم‌دره، میزان تخصیص اعتبارات ابلاغی تملک و دارایی‌های سرمایه سهم شهرستان خرم‌دره را دو میلیارد و 371 تومان اعلام کرد و افزود: روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با هماهنگی مدیران استانی مربوطه و فرمانداری منابع تخصیص داده شده با جدیت پیگیری شود.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل جلسات کمیته برنامه‌ریزی در شهرستان، اظهار کرد: جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای اطلاع از آخرین پیشرفت پروژه‌ها تشکیل می‌شود و توزیع بودجه تمللک دارایی سهم شهرستانی طبق دستورالعمل ابلاغی و با تعیین فصل‌ها صورت می‌گیرد که در ابتدای هر سال اختصاص می‌یابد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره همچنین با اشاره به نام‌گذاری سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» اظهار کرد: امیدواریم با تلاش مضاعف مسئولان شهرستان و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مردم، توسعه عمران و آبادانی شهرستان خرم‌دره با شتاب بیشتری ادامه داشته باشد.

وی اشاره به تحقق وعده احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توسط دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: با احیا و مستقل کردن سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در دولت تدبیر و امید، دخل و خرج و نظارت بر بیت‌المال بر اساس عقلانیت، برنامه‌ریزی و منطق صورت خواهد گرفت که با این اتفاق شاهد شکوفایی در زمینه‌های مختلف توسعه خواهیم بود.

شیخی در خصوص ایجاد نمایشگاه تولیدات صنایع‌دستی مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران در شهرستان خرم‌دره، تصریح کرد: ایجاد این نمایشگاه از اولویت‌های شهرستان است و باید با جدیت توسط مسئولان مربوطه پیگیری شود که این امر علاوه بر اینکه گامی در جهت حمایت از مهارت‌آموزان تلقی می‌شود به معرفی محصولات تولید شده از سوی آنان نیز کمک خواهد کرد.

این مسئول، ایجاد سالن آزمون برای فنی و حرفه‌ای شهرستان را یکی دیگر از نیازهای این مرکز عنوان کرد و افزود: نبود سالن آزمون موجب شده است که کارآموزان برای شرکت در امتحان به شهرهای هم‌جوار مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه بعد از مذاکرات هسته‌ای شاهد حضور سرمایه‌گذاران در کشور و شهرستان هستیم، تصریح کرد: مسئولان شهرستان باید در زمینه جلب سرمایه‌گذار اهتمام لازم را داشته و با کاستن از روند بروکراسی اداری، سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری در شهرستان ترغیب کنند.

شیخی خاطرنشان کرد: متاسفانه در ارزیابی‌ها، خرم‌دره جزو شهرستان‌های برخوردار استان محسوب شده است که همین امر مانع تخصیص اعتبارات از برخی از محل‌ها به این منطقه شده است، ولی این امر در حالی است خرم‌دره از جمعیت شهری بالایی برخوردار است و امکانات شهری آن در حد قابل قبول نیست.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 16 مرداد 94، کد مطلب: 945-3191-5: www.zanjan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین