پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۲۱۰
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
یکی از عکس‌های دیدنی سعید حاجی‌خانی از «محسن عباسی» در راهپیمایی بهمن 1358 در آغوش مادر و عکس دیگری در مرداد 1367 بر سر تابوت پدرش است.

شعار سال: دریچه دوربین عکاسان تصاویری را برای همیشه در تاریخ ثبت می‌کنند که این عکس‌ها قرن‌ها شاهد روزهایی خواهد بود که مردم سرزمین‌مان پای ارزش‌های اسلام تا پای جان ایستادند.

سعید حاجی‌خانی یکی از عکاسانی است که قبل از انقلاب به همراه خانواده از تهران به شهرستان ابهر (زادگاه پدرش) می‌رود و تصاویر نابی از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان و دیگر شهرهای استان‌ زنجان به ثبت می‌رساند.

از عکس‌های دیدنی این عکاس مربوط به «محسن عباسی» است. یک عکس از محسن در راهپیمایی بهمن 1358 در آغوش مادر و عکس دیگری از وی در مرداد 1367 بر سر تابوت پدر شهیدش گرفته شده است.


این تصویر مربوط به خیابان طالقانی شهرستان ابهر در بهمن ماه 1358 است. «محسن عباسی» در آغوش مادرش «خدیجه عباسی» در راهپیمایی حمایت از انقلاب اسلامی شرکت کرده‌ است.


این تصویر مربوط به تشییع و اقامه نماز بر پیکر شهید «اسدالله عباسی» است؛ شهید عباسی در عملیات مرصاد در مرداد 1367 به شهادت رسید. محسن در این تصویر عکس پدر را در آغوش گرفته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فرهنگ، تاریخ 22 اسفند93، کد مطلب: 111799: www.farhangnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین