پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۳۵۱
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
سپاه ناحیه حضرت علی اکبر(ع) شهرستان اشتهارد نمایشگاهی برای کسانی که از طریق خود اشتغالی و با استفاده از وام های اقتصاد مقاومتی سپاه برای خود و اطرفیان خود درامدی کسب کرده اند را برپا کرده است.به همین بهانه صحبتی چند دقیقه ای را با یکی از غرفه داران این نمایشگاه داشتیم.

شعار سال: مریم سعیدی یکی از مربیان چرم دوزی مرکز فنی و حرفه ای شهرستان اشتهارد، کارش را از روی کنجکاوی شروع کرد.او کنجکاو بود که آیا میتواند کیف های چرمی زیبایی که در ویترین مغازه ها وجود دارد را خودش بسازد؟!

وی که حاضر نیست حتی با درامد چندین میلیونی در شرکت و یا برای دیگران کار کند، میگوید: لذتی که در خوداشتغالی و ایجاد شغل برای دیگران است را با درامد چند میلیونی عوض نمیکنم.

این فعال اقتصاد مقاومتی با اشاره به این که علاقه ای به کار کارمندی ندارد گفت: کارآفرینی و اشتغالزایی به روش درست درامدی بیشتر از شغل کارمندی دارد و همچنین کار تولید لذت بخش تر است زیرا انسان احساس مفید بودن می کند.

او که بدون رفتن به هیچ کلاس آموزشی، در عرض چند ماه چرم دوزی را آموخته است، هم اکنون حرفه اموز های فراوانی را تربیت کرده است و انواع کیف، کفش، کمبرند، جاسوئیچی و چرمی را تولید و آموزش میدهد.

خانم سعیدی این ادعا را دارد که هر کسی بخواهد میتواند در عرض کمتر از ۳ ماه چرم دوزی را به صورت حرفه ای یاد بگیرد و انواع وسایل چرمی را تولید کند.

بنا به گفته ی وی در صورت وجود بازار فروش و با هزینه ی ابتدائی ۴۰۰ هزار تومان، هر کس میتواند از طریق چرم دوزی در خانه، به طور متوسط روزانه ۳۰ هزار تومان و در واقع ماهیانه نزدیک به یک میلیون تومان، درامد داشته باشد.







با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، تاریخ 25 آذر 95، کد مطلب: 4579609: www.sazandegi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین