پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۴۰۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
استاندار زنجان گفت: مانع جدی به جز کمبود اعتبار که گریبانگیر تمام استان هاست، پیش روی جریان توسعه این استان وجود ندارد.
شعارسال: اسدالله درویش امیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چالش جدی پیش روی دولت که به عنوان بحثی که مانع فعالیت و کار دولت شود، مشاهده نمی شود.

وی یادآورشد: مهمترین و اساسی ترین چالشی که در استان زنجان مثل سایر استان ها دولت با آن مواجه است، مشکل کمبود اعتبار در حوزه عمرانی و سرمایه ای به شمار می آید.

درویش امیری اظهار کرد: این کمبود اعتبار به شرایط عمومی اقتصاد کشور بر می گردد و طبیعی است زمانی که بخش قابل توجهی از درآمد کشور هزینه پرداخت حقوق جاری دستگاه های اجرایی و پرداخت یارانه ها می شود، این مبلغ از سهم بودجه عمرانی می کاهد.

استاندار زنجان گفت: پرداخت هزینه این سه بخش از اولویت های ویژه دولت است و تا هزینه این بخش ها پرداخت نشود، اعتبار عمرانی پرداخت نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: حسن همکاری و همدلی، هم در بین مسئولان این استان و هم در بین فعالان حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی وجود دارد و وجود جریانی با عنوان چالش پیش روی دولت در استان زنجان را احساس نکرده ام.

درویش امیری ادامه داد: از برخی دستگاه های رسانه ای انتظار داریم بیش از پیش به ما کمک کنند تا دست به دست هم دهیم و نشاط، شادابی و امیدواری را در بین اقشار مختلف ایجاد و فراهم کنیم.

استاندار زنجان گفت: همه باید تلاش کنیم امید را به جامعه برگردانیم و جلوی یاس و نا امیدی را بگیریم و در این راستا همه کسانی که رسانه در اختیار دارند، باید کمک کنند.

وی تاکید کرد: هرچه ندای همدلی، همراهی، هماهنگی و هم فکری از این استان بلند شود، به قطع زمینه حضور سرمایه گذاران را در آن بیشتر فراهم می شود.

درویش امیری اضافه کرد: در مقابل اگر اخبار منفی بروز پیدا کند یا از بیرون احساس کنند که در این استان اختلافات و ناهماهنگی ها جلوی سرمایه گذاری را می گیرد به قطع سرمایه گذاران به زنجان وارد نمی شوند.

با اندکی تلیخص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 22 آذر 1395، کدخبر: 82342658 (5715216)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
موانع جدی هم وجود دارد. احتمالا یا به شما نمی گویند یا نمی بینید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
استاندار عزیز اگر مانع وجود ندارد ،چرا کار پیش نمی رود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
با شعار نمی شه به جایی رسید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
بله مانعی وجود ندارد اما این ضعف مدیریتی است که مانع از پیشرفت میشود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین