پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۷۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
خوشبختانه دولت تدبير و اميد با تدبير و اميد ما را براي ثبت يك ركورد جهاني ديگر در كتاب ركوردهاي گينس زنده نگه داشته و عنقريب با اعزام يك بازرس بين‌المللي اين ركورد عظيم در آن كتاب ثبت مي‌شود. فقط مشكل اينجاست كه ما كلا با اعزام كارشناس و بازرس جماعت مشكل داريم. اما ركوردي كه زده شده مربوط به چيست؟

شعارسال : شهرام شهيدي در اعتماد نوشت

خوشبختانه دولت تدبير و اميد با تدبير و اميد ما را براي ثبت يك ركورد جهاني ديگر در كتاب ركوردهاي گينس زنده نگه داشته و عنقريب با اعزام يك بازرس بين‌المللي اين ركورد عظيم در آن كتاب ثبت مي‌شود. فقط مشكل اينجاست كه ما كلا با اعزام كارشناس و بازرس جماعت مشكل داريم. اما ركوردي كه زده شده مربوط به چيست؟ تازگي ما سبك جديدي در ركوردزني ابداع كرده‌ايم. مي‌توان اسم اين سبك را گذاشت «سايه‌زني» يا «خالي‌بازي» مثل بازي گل يا پوچ كه با دستي كه هيچ گلي توي آن نيست براي رقيب خالي بازي مي‌كنند.
اگر بخواهم براي روش مدرن مثالي بياورم مهدي طارمي، مهاجم اول اين روزهاي پرسپوليس را مثال مي‌زنم كه درست است كه در صدر جدول گلزنان ليگ برتر فوتبال است اما همزمان صدر جدول گل‌نزنان ليگ را هم با اقتدار در اختيار دارد. يعني در رده‌بندي گل‌هاي نزده اقتدار بيشتري دارد تا در رده‌بندي گل‌هاي زده. اين فقط مختص فوتباليست‌ها هم نيست‌ها. همه اين آسمان ريسمان‌ها را به هم بافتم تا از ركورد اصلي دولت پرده‌برداري كنم. سايه‌زني بزرگ يا خالي بازي سياسي. در واقع اگر به اخبار اين روزها دقت كنيد مي‌بينيد وزارت كشور اكنون بيشتر از اينكه صادركننده مجوز برگزاري همايش و ميتينگ و گردهمايي باشد، صادركننده لغو مجوزهاي ميتينگ و همايش است. يعني اگر تعداد همايش‌ها و سخنراني‌هاي اخير لغو شده در سطح كشور را جايي ثبت كنيم مي‌بينيم كه ركورد بزرگي ثبت شده. در اين بين وزارت كشور فقط يك رقيب جدي در سطح جهان دارد. آن هم وزارت ارشاد كه خودش در لغو مجوز كنسرت يد طولايي دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، تاریخ انتشار دوشنبه 02 آذر 1394 ، کد مطلب : 130010 : www.etedaal.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین