پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۸۲۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸
معاون سابق وزیر دفاع آمریکا هشدار داد ترامپ درصورت عملی کردن تهدیدات خود می‌تواند صلح جهانی را تهدید کند.
شعار سال: به نقل از آسوشیتدپرس، معاون سابق وزیر دفاع آمریکا در امور امنیت داخلی اعلام کرد حرف های دونالد ترامپ نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری درباره تولید سلاح های هسته‌ای بیشتر، صلح جهانی را تهدید می کند.

چاس فریمن که زمانی سفیر آمریکا در عربستان سعودی بود گفت: سیاست بازدارندگی هسته‌ای برای آمریکا، چین و روسیه به خوبی عمل کرده است. به خطر انداختن این سیاست عاقلانه نیست.

وی افزود: اظهارات ترامپ صلح جهانی را تهدید می کند، اگر وی تهدیدش را عملی کند، تنها موفق خواهد شد توازن قدرت را که موجب حفظ صلح در جهان می شود، بر هم بزند. به عنوان مثال تیم امنیتی مورد نظر دونالد ترامپ متشکل از افرادی است که ایران و اسلام‌گرایان افراطی را بزرگترین تهدید برای آمریکا می‌دانند. آنها هسته دولت ترامپ را تشکیل می‌دهند و دیدگاه آنها با تلاشهای اوباما برای متقاعد کردن افکار عمومی آمریکا درباره جدی بودن تهدید تروریسم برای این کشور 15 سال پس از حملات یازده سپتامبر- کاملا متفاوت است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 دی 1395، کد مطلب: 1276522، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین