پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۸۳۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا گفت: تروریست‌های النصره و احرار الشام که در سوریه در کنار داعش مردم بی‌گناه و مظلوم را کشتار کردند، تفاوتی با داعش ندارند.

شعارسال: سرلشکر فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا در سخنانی با بیان اینکه القاعده مانند داعش زائیده فرقه وهابیت است با این تفاوت که چند سال قبل از آن در افغانستان متولد و بعدها درعراق نماینده القاعده انشعاب شد و داعش را بوجود آورد، گفت: تروریست‌های النصره و احرار الشام که در سوریه در کنار داعش مردم بی‌گناه و مظلوم را کشتار کردند، تفاوتی با داعش ندارند، جز اینکه نام‌های جدیدی بر خود نهاده‌اند. بوکوحرام در آفریقا نیز از همین فرقه است.

وی افزود: امروز وهابیت، داعش و القاعده دشمنان وحدت و استقلال کشورهای اسلامی و آرمان والای رسول گرامی اسلام(ص)‌ هستند. ملت‌ها به خصوص جوانان غیور و دلداده اسلام بایستی مراقب آنها باشند.

مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا تصریح کرد:‌ امروز تکفیری‌ها آلت دست کفار و مشرکین هستند و برای آنها کار می‌کنند و عبرتی که بایستی از ملت‌های مظلوم افغانستان، عراق و لیبی و اکنون سوریه و یمن بگیریم، این است که دست وحدت به هم بدهیم تا در برابر جبهه کفر و استکبار و جهل و انحطاط یعنی آمریکا، اسرائیل و آل سعود بایستیم تا قرآن و نام رسول اعظم اسلام و آموزه‌های الهی راهنمای بشریت قرار گیرد و مسلمانان متحد و سرافراز در کشورهای مستقل زندگی کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4دی1395، کدخبر: 1276784: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین