پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۰
حمید احدی با بیان اینکه واقعیت زندگی مردم این است که مردم ما به نان نیاز دارند نه وعده های توخالی و ژست های انتخاباتی؛ دغدغه مردم ما این روزها اشتغال است نه برگزاری یک کنسرت گفت: تنها راه علاج مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون کشور است نه نگاه کردن به دست غربی ها.

شعار سال:


حمید احدی دبیر سابق تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ساوه اولویت اصلی کشور را موضوع معیشت عنوان کرد و گفت: متاسفانه مشکلات زیادی در این حوزه تحت تاثیر عوامل مختلفی ایجاد شده است. از معیشت نابسامان مردم گرفته تا تورم، بیکاری، رکود، مشکل مسکن و اخیرا هم پدیده زشت و دور از انصاف فیش های حقوقی نجومی که ریشه در تفکر اشرافیت گرایی مسئولان دارد.

احدی با بیان اینکه در شرایطی که بسیاری از افراد جامعه از تامین مخارج حداقلی خود و خانواده‌شان عاجزند و کارگرانی که درآمدشان زیر خط فقر است و حاشیه نشین‌ها و جوانان بیکار و همچنین کارگرانی که به دلیل تعطیلی کارخانه‌ها کارشان را از دست داده‌اند عده‌ای فرصت طلب سودجو به بیت‌المال مسلمین دست درازی کرده اند افزود: طبق گزارش رسمی دیوان محاسبات نزدیک 400 مدیر دولتی حقوق میلیونی و نجومی دریافت کرده اند این افراد به آرمان‌های انقلاب اسلامی خیانت می‌کنند و حقوق های میلیونی دریافت میکنند. وقتی که کارگر و کارمند ما حقوق های کمتر از یک میلیون دریافت می کنند، یک مدیر دولتی به چه حقی باید حقوق بالای 50میلیون دریافت کند؟

وی با طرح این سوال که چرا این افراد از سمت های خود برکنار نمی شوند و چرا قوه قضائیه با آنان برخورد نمی کند ادامه داد: عده ای با تفکرات تکنوکرات درحال ترویج سبک زندگی هستند که قشر مستضعف جامعه را منکوب و سرکوب میکند تا شرایط برای نفوذ غرب پرستان مهیا شود. واقعیت زندگی مردم این است که مردم ما به نان نیاز دارند نه وعده های توخالی و ژست های انتخابات؛ دغدغه مردم ما این روزها اشتغال است نه برگزاری یک کنسرت!

احدی با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولان که هنوز فکر می کنند وسط میدان مناظرات انتخاباتی هستند و مدام وعده میدهند گفت: گویا فراموش کرده اند که دوران شعار تمام شده و الان باید وسط خط مقدم جهاد اقتصادی باشند .

دبیر سابق تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی در محور دوم سخنان خود با ورود به بحث برجام و ما ادراک ما برجام خاطر نشان کرد: با گذشت حدود یکسال از اجرایی شدن برجام هسته ای نه تنها تغییر محسوسی در معیشت مردم ایجاد نشده بلکه بسیاری از دستاوردهای هسته‌ای ما نقدا نابود شده است. این در حالی است که طرف غربی به تعهدات خود عمل نکرده و به اذعان وزیر امور خارجه امریکا حتی دست به تحریم‌های جدید زده است.

احدی برجام را تجربه خوبی برای شیفتگان غرب دانست که بار دیگر بفهمند آمریکا غیر قابل اعتماد است و خاطر نشان کرد: تنها راه علاج مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون کشور است نه نگاه کردن به دست غربی ها

وی ادامه داد: مسئله جالب و خنده دار در خصوص برجام این است که هنوز تکلیف برجام هسته ای معلوم نیست و مشخص نیست که بدعهدی های آمریکا در این توافقنامه به کجا خواهد رسید، عده ای از ورشکستگان فتنه 88 دم از برجام سوریه می زنند و می گویند در موضوع سوریه و داعش هم باید با آمریکا مذاکره کرد! و به راحتی هرچه تمام کار ارزشمند مدافعان حرم و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی را زیر سوال می برند!

احدی با بیان اینکه چند وقت قبل داعش به 60 کیلومتری مرزهای ایران رسیده بود پس چرا حامیان شعار" نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران"، به شعار خود عمل نکردند تاکید کرد: این بسیجی ها و پاسداران انقلاب اسلامی بودند که مخلصانه در عراق و سوریه حضور یافتند و داعشی های جنایت کار را سرکوب کردند.

وی با اشاره به اینکه با آمریکا در موضوع سوریه و حزب اله درحالی که حرم عمه سادات حضرت زینب سلام الله علیها در خطر است و آمریکایی ها به تعهدات خود در برجام هسته ای نیز پایبند نبوده است نمی توان مذاکره کرد گفت: اي كاش زماني كه صرف مذاکرات هسته ای شد صرف تلاش براي پايه گذاري اقتصاد مقاومتي و زمينه سازي آن مي شد، و ای کاش برخی از مسئولان دولتی چشم های خود را باز می کردند و بدعهدی های امریکا را می دیدند.

دبیر سابق تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی حافظه ملت ایران را قوی دانست و افزود: سیاست‌های خصمانه‌ آمریکا در مقابل ملت ایران، 8سال جنگ تحمیلی، تحریمهای ظالمانه، ترور دانشمندان هسته ای، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی، فتنه 88 هرگز از یاد ملت ایران فراموش نخواهد شد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار ۱۴ آبان 1395، کد مطلب: 323351: www.tabnakmarkazi.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین