پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۹۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مرحله اول دلیجان، محلات، ساوه و زرندیه به قم الحاق می‌شود، گفت: مردم و نمایندگان تفرش، آشتیان و آران و بیدگل نیز خواهان الحاق هستند.

شعار سال:


احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در شورای ادارای استان قم در تالار امام رضا (ع) استاندار قم با اشاره به طرح الحاق شهرستان‌های ساوه، محلات و دلیجان و زرندیه به استان قم اظهار کرد: پس از 2سال و نیم پیگیری پشت پرده این موضوع اینک وقت علنی شدن این موضوع رسیده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح الحاق چند شهرستان به استان قم در جلسه مشترک دولت، رئیس مجلس و نمایندگان استان قم مطرح شده است، افزود: رئیس جمهور محترم این طرح را پذیرفته و وزیر کشور پیگیر این موضوع شده است.

وی با بیان اینکه پس طی مراحل قانونی مسئله الحاق سه شهرستان به استان قم اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: در مرحله اول دلیجان، محلات، ساوه و زرندیه به قم الحاق می‌شود.

امیرآبادی با تاکید براینکه مردم و نمایندگان تفرش، آشتیان و آران و بیدگل نیز خواهان الحاق هستند، عنوان کرد: مدیران استانی و استاندار قم نیز باید در کنار نمایندگان پیگیر این موضوع باشند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ، کد مطلب: 526241 : www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین