پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۰۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان هزار تختخوابی در حال احداث این شهرستان که به دلیل تعیین عوارض سنگین شهرداری متوقف شده است، گفت: شهرداری قم قول داده است مشکل را به نحو مطلوب حل کند.
شعارسال: دکتر ابوالفضل ایرانی خواه با حضور در غرفه سلامت آنلاین در نمایشگاه مطبوعات افزود: مشکل تعیین عوارض سنگین شهرداری برای احداث بیمارستان را در جلسه ای با حضور شهردار قم، استاندار و اعضای شورای شهر بررسی کردیم و شهردار محترم قول مساعد دادند با نگاه تخفیف ویژه به پروژه بیمارستان و ساختمان های مرتبط با درمان بیماران همکاری کنند و من به نوبه خود از ایشان سپاسگزارم .

وی تاکید کرد : ما هم به هیچ وجه نمی خواهیم درآمد شهر کم شود، بویژه اینکه شهر قم که شهری زائر پذیر است، به خدمات مطلوب شهر ی به زائران و توریست های درمانی نیازمند است، اما آنچه ما بر آن تاکید داریم این است که در ساخت بیمارستان و مراکز درمانی باید مساعدت های ویژه شود و این انتظار از مسئولان شهرداری و شورای شهر هست.

دکتر ایرانی خواه گفت: در شهرک سلامت قرار است از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی افزون بر بیمارستان، مراکز دیگری چون هتل و ...ساخته شود، بنابراین طبیعی است که بر اساس قانون باید عوارضی دریافت شود، اما ما می خواهیم بخش درمان آن را مجزا ببینند و در جلسه ای که داشتیم، بنا شد این اتفاق صوت گیرد و من بسیار امیدوارم این قول عملی شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری سلامت آنلاین، تاریخ انتشار: 21 آبان 1395، کدخبر: 10772، www.salamatonline.ir/

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین