پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۰۱۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: احیای منزلت واقعی اصحاب فرهنگ ، اولین کاری است که ارشاد قم باید با کمک فرهیختگان استان انجام دهد.
شعارسال: حجت الاسلام عبدالرضا ایزدپناه روز سه شنبه در نخستین نشست صمیمی خود با مدیران مسئول نشریات استان، افزود: دغدغه برخاسته از تکلیف الهی، نبوی و دینی باعث شده اصحاب فرهنگ و رسانه رنج راه اندازی و پایه گذاری نشریات را به جان بخرند تا در رشد و بالندگی فرهنگ، جامعه و ترویج اندیشه ناب اهل بیت(ع) سهیم باشند.

وی خطاب به مدیران مسئول نشریات استان گفت: بنده روحیه ای رسالت مدار داشته و با مطالعه و متعهد وارد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شدم و همه شما با همین انگیزه الهی و دغدغه مندی که داشتید، رسانه ای را راه اندازی کردید.

وی اضافه کرد: اگر چنانچه این دغدغه بر اساس ناملایمات گذشته کمرنگ شده، امیدوارم پررنگ تر شود.

ایزدپناه واگذاری امور به مردم و صنف های تخصصی را رویکرد جدی دولت یازدهم ذکر کرد و گفت: باید تلاش کنیم با درنظرگرفتن اولویت توجه به فکر و روح و کمال انسان ها، نگاه مسئولان و جامعه را به اصحاب فرهنگ تغییر دهیم و منزلت واقعی آنها را احیا کنیم.

وی تشکیل کارگروه های تخصصی و میزهای فرهنگ و هنر برای بررسی و حل مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر را مفید و ضروری دانست و خواستار همکاری بیشتر مدیران مسئول نشریات استان برای تحقق آرمان های فرهنگ اسلامی شد.

وی قم را گنجینه و اقیانوس اندیشه و معارف اهل بیت(ع) دانست و بر لزوم معرفی این ویژگی قم به سراسر دنیا تاکید کرد.

ایزدپناه با ذکر سوابق مطبوعاتی و کارهای جدیدی که در حوزه نشریات انجام داده است، خود را یکی از همکاران مدیران مسئول نشریات معرفی کرد و خواستار پیشنهادات و نظرات اصحاب فرهنگ و هنر برای برنامه ریزی سال 93 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 29 اسفند 1392، کدخبر: 81050580 (3852283)، www7.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین