پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۰۲۷
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
رئیس شورای اسلامی شهر قنوات گفت: مسئولان اداره کل نوسازی مدارس استان برای ساخت یک مدرسه جدید در قنوات قول مساعد داده‌اند و قرار است برای بازدید در این منطقه حضور پیدا کنند.
شعارسال: علی حسن‌پور اظهار کرد: در پی حذف مدرسه راهنمایی اشرفی اصفهانی، دانش‌آموزان این مدرسه در شیفت مخالف دبیرستان پسرانه حاج آقا جان ادغام شدند که این ادغام مشکلاتی را برای هر دو مجموعه آموزشی به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان قبلی مدرسه راهنمایی فرسوده بود اظهار داشت: شهر قنوات نیازمند یک مدرسه جدید راهنمایی است.

رئیس شورای اسلامی قنوات گفت: رایزنی‌هایی را در این خصوص تاکنون با مدیر آموزش و پرورش ناحیه انجام داده‌ ولی به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و در همین راستا ما دست نیاز به سوی مسئولان در آموزش و پرورش استان دراز می‌کنیم که این مشکل را برطرف کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان اداره کل نوسازی مدارس استان برای ساخت یک مدرسه جدید در قنوات قول مساعد داده‌اند و قرار است برای بازدید در این منطقه حضور پیدا کنند و در همان محلی که مدرسه قرار داشته و یا در جای دیگر نسبت به ساخت مدرسه جدیدی اقدام کنند.

حسن‌پور گفت: طبق دستور اکید مقام عالی وزارت آموزش و پرورش نسبت به تک شیفت شدن مدارس، این نوعی اجحاف و ظلم در حق دانش‌آموزان منطقه است که مجبور هستند در شیفت‌های مخالف تحصیل کنند زیرا این موضوع کیفیت آموزش را پایین می‌آورد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 17 خرداد 1391، کدخبر: 13910317000384، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین