پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
دکتر محمد احمدی جبلی با اشاره به این که طرح بزرگ آبرسانی به روستاهای بخش کهک جهت تأمین آب شرب اهالی روستاهای این بخش اجرا می‌شود گفت:
شعارسال: مطالعات اولیه این پروژه بزرگ از سال 86 آغاز شد و فاز نخست آن طی سال‌های 87 تا 89 و بخش یک فاز 2 نیز سال گذشته به اتمام رسید و با راه اندازی این فاز روستاهای میم، قباد بزن، دستگرد، ابرجس، خاوه، ویریچ بیدهند، کرمجگان، تیره و روستای شهیدپرور فردو آبرسانی خواهند شد.

وی با اشاره به حمایت ها و قول مساعد مسئولین کشوری و استانی در خصوص تامین اعتبار پروژه اظهار کرد: پیش بینی می شود بخش عمده ای از این پروژه تا پایان سال مالی 96 به بهره برداری برسد.

دکتر احمدی جبلی در ادامه اعتبار مورد نیاز پروژه را بیش از 400 میلیارد ریال پیش بینی کرد و گفت: تاکنون بالغ بر 32 درصداز اعتبارات مصوب برای اجرای پروژه تخصیص داده شده است که امیدواریم مابقی بودجه به موقع تخصیص داده شود.

وی بابیان این که با اجراي اين پروژه حدود 20 هزار نفر از آب شرب سالم، بهداشتي و پايدار برخوردار خواهند شد تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده شرکت در تلاش است با به کارگیری همزمان 3 پیمانکار با توان اجرایی بالا حداکثر استفاده را از زمان ببرد و در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه مذکور به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول موفقیت در تسریع اجرای پروژه را منوط به همکاری دستگاه های دولتی ذیربط و مردم قدردان و شهیدپرور منطقه دانست و اظهار داشت: نمایندگان محترم مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار محترم و تمامی مسئولین استانی در رفع مشکلات اجرایی و اعتباری پروژه نهایت همکاری را مبذول داشته اند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه کشور ما به خصوص استان با خشکسالی و کمبود آب شدید مواجه است گفت: با مدیریت صحیح، آنچه دراختیار ما است به راحتی می‌تواند علاوه بر تأمین نیازهای امروز آینده کودکانمان را نیز تضمین کنیم .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری آب و فاضلاب استان قم، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1395، کدخبر: - ، www.abfar-qom.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین