پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۰۶۳
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
در جلسه ستاد مدیریت بحران بخش کهک، اکبر سلیمیان سرپرست معاونت راهداری این اداره کل در سخنانی با اعلام آمادگی جهت راه‌اندازی راهدارخانه بخش کهک گفت:
شعارسال: در راستای تسریع در ارائه خدمات راهداری، خصوصاً در فصول بارش برف جهت جلوگیری از انسداد محورهای جاده‌ای این بخش کوهستانی و برف‌گیر، راه‌اندازی راهدارخانه در مرکز بخش ضروری است.

وی در ادامه راه‌اندازی راهدارخانه در بخش کهک را منوط به تخصیص مکانی مناسب از سوی مسئولین بخش دانست و تصریح کرد: جهت استقرار عوامل و ادوات راهداری و همچنین دپو مخلوط ماسه و نمک نیاز به مکانی مناسب در مرکز بخش است.

سلیمیان در ادامه به الحاق حوزه راهداری به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاه ای استان‌ها اشاره کرد و توضیح داد: من‌بعد تمامی وظایف در حوزه نگهداری راه‌ها به در حیطه مسئولیت ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

در ادامه این جلسه اکبر نوروز پور سرپرست اداره راهداری شهرستان قم نیز در سخنانی اظهار کرد: با توجه به محدودیت امکانات حوزه راهداری، اولویت نخست در امر راهداری زمستانی جلوگیری از انسداد راه‌های اصلی است.

وی افزود: جهت اجرای عملیات راهداری زمستانی در اوقات پیک بارش برف، برای جلوگیری از انسداد جاده‌ای در راه‌های غیر اصلی نیاز به همراهی و هماهنگی مسئولین بخش‌های استان است نوروز پور سامان بخشی و انتظام به امکانات بخش و ارائه لیستی از آن‌ها به راهداری را جهت اجرای طرح راهداری زمستانی در بخش‌ها ضروری خواند و تأکید کرد: در مواقع اضطراری اطلاع از امکانات و توانایی‌های موجود در محل می‌تواند جهت تسریع در عملیات رفع انسداد مسیر به‌خوبی نقش ایفا نماید.

سرپرست اداره راهداری شهرستان قم در خاتمه به ارائه گزارشی از اقداماتی که طی سال جاری در محورهای جاده‌ای بخش انجام شده پرداخت و گفت: راه‌ها سرمایه‌های ملی کشورند که نگهداری از آن‌ها نیازمند به عزم و مشارکت همگانی دارد.

در ادامه جلسه بخشدار کهک ضمن استقبال از راه‌اندازی راهدارخانه در بخش کهک در زمینه تخصیص مکانی مناسب جهت این امر قول داد مساعدت‌های لازم را به عمل آید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مرجع شهرسازی، تاریخ انتشار: 25 آبان 1395، کدخبر: 44989، www.fa.shahrsaz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین