پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۱۱۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
فرماندار شهرستان دلیجان گفت: طرح احداث خانه های بوم گردی روستایی به عنوان نهمین طرح زیرساختی پیشنهادی شهرستان دلیجان به تصویب ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی رسید.

شعار سال: هادی فدایی فرماندار شهرستاندلیجانگفت: با توجه به اینکه تعدادی از روستاها شهرستان ظرفیت پذیرش مهمانان و گردشگران بویژه در ایام تابستان را در دارند این طرح پیشنهاد و به تصویب ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی رسید.

فدایی اظهار کرد: در تلاش هستیم با اجرای این طرح مسافر و گردشگر علاوه بر بازدید از روستاهای هدف گردشگری، در اقامتگاه های روستایی اقامت داشتند.

وی ادامه داد: گردشگری در بخش روستایی بسیار ظرفیت بالایی است چراکه معتقدیم ترویج فرهنگ گردشگری باعث خواهد شد تا همچنان بافت فرهنگی و تاریخی روستا دست نخورده و بکر باقی بمانند و درکنار وجه فرهنگی در روستاها شاهد رونق وجه اقتصادی باشیم.

فرماندار شهرستان دلیجان گفت: اولین اقامتگاه بوم گردی استان مرکزی در شهر تاریخی نراق ساخته شده است و بزودی به نام " خانه نخجیر شهر نراق " افتتاح خواهد شد و آماده پذیرایی و اسکان گردشگران با انواع غذاهای محلی نراق و نوشیدنی های بومی خواهد بود.

فدایی خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه به ازای هر طرح کوچک بوم گردشی مبلغ 50 تا 100 میلیون تومان وام کم بهره با شرایط آسان پرداخت خواهد شد.







با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از افکار نیوز، تاریخ 6 مرداد 95، کد مطلب: 536030: www.afkarnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین