پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۱۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
عضو شورای شهر تهران با اشاره به سالگرد حماسه ٩ دى گفت: ۹ دی روز همه مردم ایران در پیوند و بیعت با ولایت است و از همین روست که باید بزرگ داشته شود.

شعارسال: محسن پیرهادی در نطق پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران گفت: انتخابات سال ۸۸ با مشارکت ۸۵ درصدی و حضور ۴۰ میلیونی مردم، سنگین‌تر از آن بود که بدخواهان خارجی و داخلی نظام اسلامی بتوانند از کنار آن بگذرند.

وی با بیان اینکه نقشه دشمن از بزرگ‌ترین خبرگزاری‌های جهان تا فلان رئیس جمهور و رئیس مجلس و نخست وزیر سابق گرفته و حتی دانشجویان فلان دانشگاه کوچک را شامل می‌شد، ادامه داد: فتنه تمام عیار و پیچیده بود و تمام نقاط قوت و ارکان نظام را هدف گرفته بود. چه اینکه از هر فرصتی برای فتنه انگیزی استفاده می‌کرد و نماز جمعه، روز قدس، ۱۳ آبان و ۱۶ آذر ۸۸ را به صحنه اختلاف و هرج و مرج تبدیل کرد.

پیرهادى اظهار کرد: عموم مردمی که برای استمرار و دوام نظام اسلامی رنج کشیده و خون داده بودند از این وضع خسته بودند. مظلومیت نظام اسلامی تا به آنجا پیش رفته بود که حتی در مجمع بین المجالس اسلامی، نماینده‌ای در جمع، خطاب به نمایندهٔ ایران گفته بود: «شما در کشورتان دموکراسی ندارید» و این وقتی دردناک‌تر است که بدانیم او به نمایندگی از دولت حسنی مبارک به این مجمع آمده بود.

این عضو شوراى شهر گفت: هیلاری کلینتون بعد‌ها در خاطرات خود نوشت که در آن هنگام شبکه اجتماعی توییتر می‌خواست فعالیتش را به علت توسعه و بروزرسانی، مدتی متوقف کند که از آن‌ها خواستیم برای تقویت اثرگذاری بر فضای داخلی ایران فعالیتشان را ادامه دهند. حتی شبکه خبری بی‌بی سی فارسی بنگاه خبرپراکنی انگلیس تنها ۶ ماه قبل از انتخابات ۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده بود.

وى افزود: در روز عاشورا جریان فتنه، بزرگ‌ترین اشتباه خود را مرتکب شد، فتنه گران نمی‌دانستند که هلهله گران ظهر عاشورا از سال ۶۱ هجری گرفته تا ۸۸ شمسی، ملعونان و منکوبان همیشه تاریخند و این نمایان کرد.

پیر هادى با اشاره به راهپیمایی میلیونى چند روز بعد از عاشوراى ٨٨ در ٩ دى اظهار کرد: سیل عظیم و خروشان مردم بود که طومار فتنه‌گران و دنباله‌های داخلی و خارجی‌شان را در هم پیچید و آن‌ها را یکبار دیگر به این فکر انداخت که واقعا چه چیز است که تمام نقشه‌های ۳ دهه گذشته دشمن را نقش برآب می‌کند.

پیرهادى توضیح داد: روز نهم دی به همگان یادآوری کرد که باید جبهه‌ات را مشخص کنی؛ در جبهه علی ایستادی یا جبهه معاویه؟ بله؛ کسی که با علی بیعت نکند، لاجرم زیر بیرق معاویه خواهد رفت. حق یعنی علی و باطل یعنی معاویه. تردد بین حق و باطل، خیلی پیچیده و نشدنی نیست، بلکه به کرات در طول تاریخ و در ایام معاصر، این آمد و شد بین جبهه حق و باطل را دیده و شنیده‌ایم. از کسانی خوانده‌ایم که نزدیک‌ترین افراد به پیامبر اکرم (ص) بوده‌اند ولی در دوران امیرالمؤمنین (ع) یا ساکت شدند یا علناً معارض و در تقابل بوده‌اند.

وى خاطرنشان کرد: ۹ دی روز این جناح یا آن جناح نیست. ۹ دی روز همه مردم ایران در پیوند و بیعت با ولایت است و از همین روست که باید بزرگ داشته شود. فتنه ۸۸ هم با تمام آن برنامه‌ریزی و هماهنگی خارجی و داخلی بساطش جمع شد اما به فرمایش رهبری فرزانه انقلاب «فتنه سال ۸۸ برای ما یک زنگ بیدارباش بود که اگر ما خواب برویم، دشمن بیدار است و علیه ما توطئه خواهد کرد

این عضو شوراى شعر در مورد ارتباط ۹ دی ۸۸ با امروز گفت: «گناه بزرگی که برخی از دست اندرکاران فتنه در کشور انجام می‌دهند، امیدوار کردن دشمن است. دشمن را امیدوار می‌کنند که می‌تواند منفذی در بین مردم، در بین عوامل گوناگون و در بین مسئولان نظام باز کند.» این سخن صریح مقام معظم رهبری باید نصب العین همه باشد. نکند که عملکرد ضعیف ما در اقتصاد، دفاع ناکارامد ما از حریم فرهنگ جامعه و یا لبخند توأم با اعتماد ما به اجانب در عرصه بین ­الملل، دشمن را امیدوار کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار خبر 7 دی 1395، کدمطلب: 442140 ،www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
مال خود خوده پیرهادیه
هیچ کس جلو نیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
0
منم بشدت از افراد کم خاصیتی که قصد استفاده از هر چیز و جریانی رو دارند، بدم میاد. واقعا تهوع آورن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین