پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۱۷۸
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
حزب مؤتلفه اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت 9 دی تصریح کرد: متأسفانه هنوز هم حتی زمانی که جفای فتنه گران به نظام مطرح می‌شود، به جای اینکه با محکومیت فتنه این لکه ننگ را پاک کنند، طلبکارانه می‌گویند چرا فتنه را دوباره مطرح می‌کنید.
شعار سال: حزب موتلفه اسلامی استان تهران به مناسبت 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: نهم دی یادآور حماسه آفرینی مردم متدین ایران اسلامی است که با حضور پر شور خود فتنه آمریکایی و اسراییلی سال 88 را خنثی کردند.

این بیانیه می‌افزاید: عده‌ای در کشور در سال 88 توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تمام تلاش خود را برای براندازی جمهوری اسلامی انجام دادند و حتی در این راه پرچم های امام حسین(ع) را در روز عاشورا آتش زدند و به هتک حرمت این روز عزیز پرداختند. هنوز هم پس از گذشت هفت سال از این فتنه در کشور خواصی وجود دارند که این فتنه را محکوم نکردند و با سکوت خود به یاری فتنه گران پرداختند.

در این بیانیه آمده است: متاسفانه هنوز هم حتی زمانی که جفای فتنه گران به نظام مطرح می‌شود، به جای اینکه با محکومیت فتنه، این لکه ننگ را از دامن خود پاک کنند ، طلبکارانه می‌گویند چرا فتنه را دوباره مطرح می کنید.

این بیانیه تاکید می‌کند: حماسه عظیم مردم در نهم دی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به درستی که تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی«علیه‌السلام» و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان ، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنه فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده ، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

حزب موتلفه اسلامی استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در فتنه 88 از مردم شریف و متدین استان تهران دعوت می کند در مراسم بزرگداشت این حماسه ملی در روز پنجشنبه نهم دی ماه از ساعت 9 الی 11 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) حضور به هم رسانند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6 دی 1395، کد مطلب: 13951006001181، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین