پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۳۰۱
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم به اهمیت تکریم بیماران اشاره کرد و گفت: موضوع تکریم بیماران همواره در دستور کار است و در مراکز دولتی باید تکریم بیمار در اولویت برنامه ها باشد.
شعارسال: محمدرضا مظفری روز یکشنبه در نشست آموزشی استانداردهای اعتبار بخشی مراقبت های مادر و نوزاد در قم با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: این طرح از سال 93 در کشور کلید خورد و طی یک سال و نیم اول در حال تثبیت برنامه ها پیش رفت.

وی عنوان کرد: از سال گذشته و به ویژه از ابتدای امسال، حوزه معاونت درمان وزارت بهداشت یک انقلابی عظیم در کشور ایجاد کرد که شاهد برکات و اثرات این طرح مهم هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به استانداردها گفت: بخش قابل توجهی از این موضوع در وزارت بهداشت مطرح شده که اغلب آنها نیز مربوط به ایمنی بیمار است.

مظفری گفت: در گذشته این موضوع مورد توجه کمتری بود اما در این دولت و در دوره وزارت دکتر قاضی زاده هاشمی، موضوع پرداختن به ایمنی بیمار بسیار مورد تاکید است که باید اجرایی شود.

وی با اشاره به موضوع هتلینگ بیمارستانی گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در این دوره پرداختن به این موضوع بود که امروزه بسیاری از بیمارستان های دولتی از بیمارستان های خصوصی مجهزتر و از نظر زیبایی و رفاه حال بیمار مناسب تر شده است.

مظفری به راه اندازی اتاق های LDR اشاره کرد و گفت: این موضوع در کل کشور و به ویژه در استان قم مورد توجه است به گونه ای که در بیمارستان تازه افتتاح شده فرقانی قم نیز به این موضوع پرداخته شد.

وی گفت: موضوع توجه به زیرساخت های درمانی از دیگر مسائلی بود که وزارت بهداشت در این دوره به آن توجه کرد که علاوه بر سراسر کشور در قم نیز شاهد این امر مهم هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: موضوع سخت افزاری و زیرساخت ها را وزارت بهداشت انجام داده اما موضوع مهمتر خدمات رسانی کیفی و مطلوب به بیماران است که باید مد نظر باشد.

مظفری تاکید کرد: شیرینی خدمت به بیماران در نوع برخورد مناسب است و باید همگان به این امر توجه داشته و رفتار درست و مناسب با بیمار داشته باشند.

وی گفت: آن چیزی که به بیمار آرامش می دهد، نوع برخورد مناسب است که نباید فراموش کرده و همواره باید مد نظر داشته باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فردو نیوز، تاریخ انتشار: 5 دی 1395، کدخبر: 42843، www.fordunews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین