پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۳۳۲
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
فرمانده پلیس راه آهن کشور از راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ پلیس راه آهن کشور خبر داد و گفت : با راه‌اندازی این مرکز، ایستگاه های راه‌آهن تهران و در آینده‌ای نزدیک سراسر خطوط ریلی در محدوده ایستگاه‌ها با پوشش تصویری زنده رصد خواهد شد.

شعار سال: سردار علیرضا اکبرشاهی در حاشیه افتتاح و راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ پلیس راه آهن کشور با تشریح مزیت های بهره برداری از این مرکز، از اشراف واحد مرکز کنترل و فرماندهی پلیس راه‌آهن کشور بر ایستگاه ها ، همچنین هدایت و نظارت بر عملکرد کارکنان در هنگام بروز هرگونه حادثه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مرکز مانیتورینگ با امکان دسترسی به کلیه دوربین های مداربسته ایستگاه‌های راه‌آهن، آغاز به کار کرده است، افزود : با راه‌اندازی این مرکز، ایستگاه های راه‌آهن تهران و در آینده‌ای نزدیک سراسر خطوط ریلی در محدوده ایستگاه‌ها با پوشش تصویری زنده رصد خواهد شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور بیان کرد: ثبت نقشه توپوگرافی کلیه مسیرهای شبکه ریلی به صورت تفکیک شده و مکان‌نمایی دقیق کلیه ایستگاه‌های طول مسیر بر روی این نقشه از دیگر مزیت های فعالیت و راه اندازی مرکز مانیتورینگ است.

وی اضافه کرد: با توجه به مشخص بودن فاصله کلیه واحدهای امدادی تا مراکز ایستگاهی در صورت بروز هر گونه حادثه خاص امکان هدایت و پیگیری برای ستاد پلیس راه آهن وجود دارد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اکبرشاهی گفت : با ثبت فراوانی جرایم ویژه شبکه ریلی در نقشه توپوگرافی، امکان شناسایی نقاط آسیب پذیر و پرحادثه به صورت کاربردی فراهم ‌آمده است و بر همین پایه پیاده‌سازی تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه را به اندازه چشمگیری آسان‌تر خواهد کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری3، تاریخ 7 دی 95، کد مطلب:: www.khabari3.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین