پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۶۵۶
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بابیان اینکه بر هویت‌بخشی به سیمای شهری و روستایی در برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه تأکید شده، گفت: باید کارشناسان توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه در جلسه کمیته کارشناسی کمیسیون طرح تفصیلی شهر همدان، بر رعایت ضوابط و مقررات طرح تفصیلی، همچنین تأمین پارکینگ برای همه کاربری‌ها طبق ضوابط و مقررات مصوب و حفظ فضای سبز تأکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: احداث پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر باعث روان‌سازی ترافیک و بهبود حرکت در سطح معابر خواهد شد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران نامگذاری شده و بر هویت‌بخشی به سیمای شهری و روستایی در برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه تأکید شده است، باید کارشناسان و طراحان توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

فرزانه با بیان اینکه این موارد از مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری است، افزود: حفظ سیما و منظر شهری که برگرفته از هندسه معماری ایرانی اسلامی است، ضروری است و باید نمایانگر شهری اسلامی ـ ایرانی باشد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر احساسات، عواطف و طرز تفکر شهروندان «سیمای شهری» است، بیان کرد: نوع معماری، نوع استفاده از رنگ‌ها، کیفیت و کمیت المان‌های شهری می‌تواند در کیفیت زندگی روزمره مردم تأثیر داشته باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح رزن، تاریخ 7 دی 95، کد مطلب: 21474: www.sobherazan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین