پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۷۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
رئیس مرکز فناوری و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان گفت: در ساختار وزارت ورزش و جوانان تغییرات ساختاری به وجود خواهد آمد.
شعارسال: از زمانی که مسعود سلطانیفر به وزارت ورزش و جوانان آمد، صحبت‌هایی در خصوص تغییر ساختارهای وزارت ورزش و جوانان خصوصا در بخش معاونتهای زیر مجموعه شنیده شد. گفته شد ممکن است معاونت فرهنگی یا معاونت همگانی منحل یا ادغام شوند و .... همواره در خصوص این مسائل مواردی به گوش میرسید اما تمامی آنها در حد شایعه باقی ماند.

حجت دارابی، رئیس مرکز فناوری و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: کار مرکز فناوری و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان همین موضوع است. یعنی پُستها و سمتها در وزارت ورزش و چارتهای سازمانی را مورد بازنگری قرار میدهد. با توجه به سیاستهای کلی دولت در راستای چابکسازی، قطعا تغییراتی در ساختار کلی وزارت ورزش صورت خواهد گرفت اما این موضوع به زمان نیاز دارد.

وی ادامه داد: باید دید در این خصوص نظر مقام عالی وزارت ورزش و دیدگاه کلی وزیر چیست، اما چیزی که قطعی است، بحث چابکسازی وزارتخانه است. چند نمونه ساختاری را آماده داریم و هر زمان که سلطانیفر بخواهد در این خصوص تصمیم بگیرید، آنها را به وی ارائه میدهیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کدخبر: 1282837 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین