پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۸۰۸
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
مدیر کل بهزیستی استان همدان گفت: سازمان بهزیستی به منظور پیشبرد اهداف سازمانی و مطالبه مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی به عنوان یکی از حقوق مسلم جامعه هدف بهزیستی و شهروندان ، سامانه طرح مشکلات در مورد مناسب‎سازی را با عنوان سامانه معبر راه اندازی کرد.

شعار سال: حمیدرضا الوند روز پنجشنبه با بیان اینکه ستاد مناسب سازی استان همدان در رتبه بندی کشوری سازمان بهزیستی از جایگاه مناسبی برخوردار است افزود: نشست های مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی در استان همدان با همکاری استانداری و اهتمام ویژه استاندار به صورت ماهانه برگزار می شود و این در حالیست که در گذشته این نشست ها به صورت فصلی برگزار می شود.
وی ادامه داد: تمامی هموطنان و هم‌استانی‌ها می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ارتباطی معبر، مشکلات مربوط به در سازمان ها و دستگاه‌های اداری را با ذکر محل، نام دستگاه اجرایی مربوطه، شهرستان و استان مربوطه به دبیرخانه مناسب سازی منعکس کنند تا پیگیری های لازم انجام شود.
الوند اضافه کرد: کارشناسان دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور پس از بررسی دقیق، موضوع را برای پیگیری به کارشناسان استانی ارجاع می‌دهند و دبیرخانه‌های استانی موظفند حداکثر پس از 72 ساعت از دریافت پیام موضوع را به دستگاه مربوطه از طریق مکاتبه اعلام کنند.
وی تاکید کرد: در صورت بی پاسخ ماندن این مکاتبات، موضوع در 2 مکاتبه با فاصله زمانی حداکثر 15 روز پیگیری و نتیجه نهایی به دبیرخانه ستاد کشور اعلام می شود.
وی تصریح کرد: استان همدان دارای حدود 200 هزار معلول می باشد که 35 هزار نفر زیر نظر خدمات مستمر سازمان بهزیستی هستند.
الوند افزود: اشتغال، مسکن، مناسب سازی و خدمات توانبخشی از نیازهای اساسی معلولان می باشد که هیچ دستگاهی به تنهایی قادر به ارائه خدمات نمی باشد و عزم همگانی را می طلبد.
حدود یک سوم جمعیت استان همدان به طور مستقیم و غیرمستقیم از خدمات ارتقایی، پیشگیری، حمایتی و توانبخشی بهزیستی استان بهره مند هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان همدان، تاریخ 9 دی 95، کد مطلب: 82366316: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین